  • Data: 2023-07-26 22:33:38
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2023 o 10:50, heby pisze:

    > Na moich 5 kamerach obskakują to dwa wydzielone rdzenie i7-6600.
    > Detekcja ruchu w określonym rejonie obrazu -> lista eventów.

    > Ale tu piszesz nagle o AI, a przed chwila liście eventów.
    >
    > Zdecyj się co krytykujesz, bo wygląda na to że "U mnie mam zbuforowany
    > materiał +10sec przed i po + gotowy film/zdarzenie. On musi szukać"
    > musiało Ci już umknąć. Nic nie muszę szukać, jeśli event istnieje w ZM.

    Krytykuję brak konkretnego powiadomienia w apce na telefonie, po za
    domem w formie alarm AI. Ja mam od razu gotowy film na wierzchu, z
    dźwiękowym powiadomieniem (jak z jakiegoś komunikatora czy innego
    programu). Dotykam palcem powiadomienie i oglądam konkretne zdarzenie
    sprzed minuty. To pozwala na szybką reakcję w przypadku zagrożenia
    obojętnie gdzie się znajduję.
    Niczego nie przeglądam i niczego nie szukam. Samo przychodzi
    natychmiast. Dla mnie to idealne porównanie do zwykłego alarmu ale z
    opcją "sprawdzam natychmiast" czyli wykluczam fałszywy alarm + możliwość
    podjęcia natychmiastowej reakcji, czy to zawiadomienie czy cokolwiek.

    Teraz rozumiesz to "szukanie"?

    > Super, a do czego to ma być potrzebne, tak praktycznie? Bo etap bajerów
    > mam za sobą, przestało mnie interesować wykrywanie listonoszów bo nie
    > potrafię znaleźć zastosowania.

    Dla mnie ma konkretne zastosowanie, bo dostaję powiadomienie o
    konkretnej "zatagowanej wcześniej" osobie, że jest w polu widzenia
    kamery. Tak, jest mi to potrzebne do wielu celów, choćby do najprostszej
    detekcji osób, które "przychodzą"...np do pracy.

    > Ba, po kilku miesiącach używania przestawiłem się na nagrywanie
    > wszystkiego, cała dobę i do tego dodatkowo eventy. Dzięki temu byłem w
    > stanie pewnego dnia znaleźć miejsce, gdzie wchodziły myszy do szopy.

    Ja od zawsze nagrywam wszystko 24/h. Myślałem, że to oczywiste dzisiaj
    ale jak widać świat gdzieś jest jeszcze z tyłu :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>