  • Data: 2023-07-27 01:01:12
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.07.2023 o 23:52, heby pisze:
    [...]
    > Terminal, jakiś typu HP T630, cena ~180zł, wersja z dyskiem 8GB SSD.
    > Coral, najtańszy w wersji M.2 E, około 120zł
    > Frigate za friko.
    >
    > Dysk na nagrania musiałbyś i tak kupić, więc nie liczę.
    >
    > 300zł i masz AI, nagrywanie i obsługę tanich kamer IP, wszystko pod
    > kontrolą i cutting edge, można rwać laski lub monterów, co kto lubi.
    >
    > Masz co chciałeś, można do woli wykrywać listonoszy i wołać ich po
    > imieniu, jesli karma nie działa dobrze przy oswajaniu dzikich
    > listonoszy. Ja nie widzę potrzeby, ale jak ktoś chce...

    Dolicz ładną obudowę, zasilanie, peryferia, megawypas, 3 letnią
    gwarancję i 30min na poskładanie.

    Mam to za 400zł w formie rejestratora z AI. Bez dziubania, gotowiec na
    tacy, który wyrzucę jak się technologia posunie i zastąpię nowszym z
    lepszym kodekiem (266) dla całości kamer.

    > Siedziałbym nosem w innej, gdyby istniał choc najmniejszy powód
    > rekompensujący absurdalną bezużyteczność do zastosowań domowych innych
    > typów kamer.

    Kodek i objętość nagrań?

    > Oglasz linie papilarne listonoszowi?

    Wolę oglądać tablice rejestracyjne z 50m :)

    > Widziałeś jak wygląda przeciętna kamera i jakość nagrania, w przeciętnym
    > domu, na przeciętnym zadupiu?
    >
    > Wygląda jak kupa.
    Kupa to kupa. po co mam oglądać kupę? Usuwam kupę i zastępuję ją pejzażem :)

    > Najwidoczniej nikomu lepsza nie jest do niczego potrzebna.

    Wyobraź sobie że jest. To nawet nie jest już forma...bo sąsiad ma
    lepiej. Po prostu, wincyj widać niż niewidać :D

    > PS. Znajomy ma kamery 8Mpx. Pełna profeska. Kiedyś oglądałem to 8Mpx.
    > Chińskie 8Mpx, jak mogłem przypuszczać. Drogie były, tak z 800zł od
    > sztuki. Jakoś mnie to nie przekonało do zmiany. bardziej by mi się
    > przydała kamera HDR FullHD, niż 8k.

    To i tak jest CHUJ w nocy. Dzisiaj stosuje się doświetlanie lub chamskie
    reflektory z IR żeby AI działało lepiej albo LED milion Watt. Apki w
    smartach oferują aktywność powiadomień w danych godzinach. Jak myślisz?
    Jakie godziny czuwaniu AI ustawia Kowalski i rozpierdala telefon z
    powiadomieniem na maxa?

    > Kombo za 300zł opisane powyżej obsługuje, przy prędkosci 50fps, detekcję
    > AI na 5 kamerach FullHD.

    No dobra, nie wysilaj się. Kamka CVI, kąt 110 stopni, 5pix kosztuje
    100zł. Resztę załatwia rejestrator za 400zł z AI bez PoE i jednego kabla
    na jedną kamerę.

    > Nie sprawdzałem (a mam w planie), ale inni sprawdzili i mówią że prawda to.

    > Jakie?

    Podpięcie pod alarm (czyli zawiadamiamy służby) albo obsługę POS czy
    inne bajery z AI + wspomniana detekcja ryjka :)

    > Czy masz kontrolę nad tym AI poza wyklikaniem prostokąta?

    Mam. Mogę sobie wybrać obiekt, Na dodatek odpalić syrenę alarmową,
    śledzić, mówić, słuchać, świecić po oczach. Mam jeszcze granatnik podłączyć?

    > Żyjesz w jakieś alternatywnej rzeczywistości.

    Bynajmniej. Żyjesz w jakiejś piwnicy nerdowskiej i skłaniasz ludzi do
    łączenia kabelków spędzania miliarda godzin na konfiguracjach i czytania
    stert tekstów. Ja podłączam gotowca w chwilę i zapominam.

    > Moje dziadowskie kamery IP w zakresie cenowym 40-200zł (5 ztuk) mają
    > opóźnienie max 500ms w live podglądzie na HA i niezauważalnego laga
    > podczas otwierania zakładki z HA w przeglądarce.
    >
    > W zasadzie, jak usłyszę hałas jadącego samochodu to zdążę otworzyć
    > zakładkę z HA i widzę co jedzie.

    No, jak jest kilometr za Tobą. Czasem trudno mi komuś wytłumaczyć, że
    oglądamy LIVE z przed domu, kiedy jestem w oku kamery i się drapię po
    głowie ale siedzę u kogoś w kuchni oglądając ja jeszcze jestem przed
    kamerą i się drapię po głowie :)

    > Czyli mówisz, że tak źle jest z tymi CCTV obecnie, że 10 sekund?

    Na smartfonie w Karkonoszach, gdzie jest dostępne 3G?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>