  • Data: 2023-07-26 23:36:55
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/07/2023 23:27, LordBluzg(R)?? wrote:
    > Przez P2P, czyli wychodzę NA ZEWNĄTRZ a nie szukam wewnątrz.

    Wychodzi z LAN na zewnatrz? A gdzie konkretnie na zewnątrz ten P2P
    wychodzi i jak to się dzieje, że trafia akurat w Karaiby dziwnie
    zsynchronizowany z Twoim urlopem?

    Tylko mi nie mów, że chmury używasz.

    > Nawet nie wiem, po co miałbym mieć VPN w domu i ryć po sieci telefonem
    > czy nawet kompem. Cóż takiego jest w pieleszach domowych, co trzeba
    > odwiedzać i oglądać z daleka?

    Sporo.

    Ja na przykład miałem nieprzyjemną okazję pilnego pociągnięcia dokumentu
    z domowego NASa, będąc na dalekim wyjeździe.

    Z innej beczki, używam go jako możliwosci pracy zdalnej na kompie w
    domu, mają w podrózy tylko cienkiego klienta, którego jak ukradną, nie
    ma co płakać.

    Ogólnie mam zastosowania nerdowskie, przeciętny suweren tego nie pojmie.

    > Złodziej. Dzwonię na policję i powiadamiam sąsiada.

    I co ten złodziej robi?

    Narusza zamki i czujki ruchu w domu odpalajac normalny alarm czy tak
    sobie tylko stoi lub bezcieleśnie przenika przez mury?

    > interesują i mam je "wyłączone" w AI...ale czujka PIR u Ciebie nie
    > rozróżnia kota od człowieka :)

    Bo też nie przyszło by mi do głowy bazować bezpieczeństwa domu na AI w
    kamerach, zamiast na zamkach, czujkach otwarcia i automatyzacji z firmą
    ochorniarską.

    Innymi słowy masz bajer, mało użyteczny. Ten problem rozwiązujemy od lat
    kontraktonem w oknie, czujnikiem zbicia szyby, czujką wewnątrz domu,
    partolem ochrony, a czasami najzwyczajniej, tajemniczą tabliczką na
    płocie, po rosyjsku.