  • Data: 2023-07-27 02:55:24
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    > Mógłby, ale po co ma być?

    Bo one są zaskakująco skuteczne.

    > Białkowy analizator nie działa algorytmicznie (w niczym nie przypomina
    > modemu), ale wcale nie musimy się na nim wzorować.

    Skoro białkowy analizator działa skuteczniej, niż obecnie używane
    algorytmy...

    > Działają algorytmy, które w ogóle nie przewidują swingu. Ale do pewnych
    > granic, które nawet da się wyliczyć i opisać konkretną liczbą. Można też
    > swing przewidzieć. Podobny problem mają programy, które zapisują nuty ze
    > słuchu. Początkowo ten zapis wychodził bardzo skomplikowany, z całą masą
    > kropeczek i innych takich. Bo muzycy swingują, nawet jak nie chcą. Ale
    > da się już kazać takiem skrybie pisać tak, by nie wychodził np. powyżej
    > uczciwych ćwierćnut i ósemek. To nie wymagało stosowania AI, opanowane
    > zostało już dość dawno.

    A te programy same wykrywają bpm, czy trzeba im powiedzieć?

    Z nadawaniem CW jest trochę inaczej, niż z graniem. Rytm może być różny.
    Czasem nadajesz szybciej, czasem wolniej.

    Ja nie wiem, jak te algorytmy dokładnie działają, bo nigdy się w to nie
    zagłębiałem. Wiem, że te, które widziałem (a trochę widziałem) generalnie
    są kiepskie. Uchem odebrałem, a algorytm pokazał bzdury. A jak jest sygnał
    trochę zaszumiony, to w ogóle jest padaka. Niby są filtry, możesz sobie
    kliknąć na waterfallu interesujący cię fragment, ale działa to mocno tak
    sobie. Ucho wyłapie.

    --
    Córeczka pyta mamę:
    - Co to jest impotencja?