  • 21. Data: 2006-05-05 11:53:44
    Temat: Re: Radiolinia Polska-Czechy
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Komórka jest zakończeniem łącza? Komórka z wbudowaną przeglądarką WWW?
    > Komórka przypięta jako "modem" do laptopa? Pocket PC z wbudowaną
    > komórką?

    Wypełnia ustawową definicję zakończenia sieci.

    M.

  • 22. Data: 2006-05-05 15:10:57
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "ip" <i...@...o.s.p.a.m.tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno pasmo 5GHz jest też w czechach uwolnione, podobnie jak u nas

    Prosze nie nazywaj urzadzen pracujacych w 5Ghz radioliniami...
    WiFi to nie radiolinia. Radiolinia to nie jest sprzet typu SOHO pracujacy w
    pasmie wolnym od zezwolen... Radiolinia to wydatek ok 100k zl, a mostek na
    5Ghz na upartego zestawisz za 1k zl.

    pozdr
    Wlochaty

  • 23. Data: 2006-05-05 15:28:22
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <e3fpu1$ppk$1@news.onet.pl> Wlochaty napisał(a):

> [...]
    > pasmie wolnym od zezwolen... Radiolinia to wydatek ok 100k zl, a mostek na

    ehtam ericssony 34Mb/s na 38Ghz biegają w okolicach 40 tys zl, safy i inne
    podobnie ...

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 24. Data: 2006-05-05 15:34:31
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Tomasz Paszkowski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ehtam ericssony 34Mb/s na 38Ghz biegają w okolicach 40 tys zl, safy i inne
    > podobnie ...

    Nie znam dobrze urzadzen pracujacych w licencjonowanym pasmie, 40k zl to
    nieduzo, ale cos mi sie nie chec wierzyc ze tyle kosztuje nowa radiolinia
    Ericssona...
    38Ghz to wysoko, nie wiem na jakie odlegosci dziala radiolinia w takim
    pasmie, moce pewnie gigantyczne, ale zasieg nie sadze...

    Wlochaty

  • 25. Data: 2006-05-05 19:35:05
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > Nie znam dobrze urzadzen pracujacych w licencjonowanym pasmie, 40k zl to
    > nieduzo, ale cos mi sie nie chec wierzyc ze tyle kosztuje nowa radiolinia
    > Ericssona...

    tak, tyle wlasnie kosztuje

    > 38Ghz to wysoko, nie wiem na jakie odlegosci dziala radiolinia w takim
    > pasmie, moce pewnie gigantyczne, ale zasieg nie sadze...

    10km na antenach 0,6m będzie działać nawet przy mocy -2dBm, a można
    podkręcić przynajmniej do +15dBm. Antena ma +44dBm czyli max 60dBm wyleci
    przy samej antenie a to jest 1kW (przy samej antenie w odległości = 0) Metr
    dalej to już są miliwaty.

    Marcin

  • 26. Data: 2006-05-05 20:16:32
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

> [...]
    > pasmie wolnym od zezwolen... Radiolinia to wydatek ok 100k zl, a mostek na

    Glupoty piszesz, wcale nie nalezy zakladac ze 5GHz to akurat wifi, jest caly
    szereg profesjonych radiolini na pasmo 5,2/5,4/5,7 GHz.
    Od Motoroli za 6-20 tys $ poczawszy, a na NEC-u za 180 tys $ skonczywszy.

    J.M.

  • 27. Data: 2006-05-05 23:21:54
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "Jarek Marciniak" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szereg profesjonych radiolini na pasmo 5,2/5,4/5,7 GHz.
    > Od Motoroli za 6-20 tys $ poczawszy, a na NEC-u za 180 tys $ skonczywszy.

    Jeszcze napisz ze jestes sklonny zaplacic20 tys $ za radiolinie dzialajaca
    w pasmie wolnym od zezwolen, to wtedy naprawde mozemy zaczac gadac o
    glupotach...
    Pasmo 2.4 i 5,X Ghz nalezy traktowac raczej jako SOHO/amatorskie

    Wlochaty

  • 28. Data: 2006-05-06 08:56:31
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    > Pewnie dostanę radiolinię od nich, i w związku z tym mam pytanie, czy
    > będzie legalne korzystanie z tej radiolinii po stronie polskiej, bo
    > zakładam, że po czeskiej tak.

    Sa firmy sprzedajace internet przez granice via wifi
    (http://www.silesnet.net), zakladam wiec ze jest to legalne.
    Wypadaloby jednak przedzwonic do UKE i sie nadzwyczajniej w swiecie
    zapytac :)

    ,,,
    (o o)
    ========================oOO==(_)==OOo===============
    ==========
    irc: f...@i...gisz.com Piotr Suchowski
    jid: f...@c...pl .oooO Oooo. http://sernik.org
    ========================(''')==(''')================
    ==========
    \ ( ) / don't drink and dive
    \_) (_/

  • 29. Data: 2006-05-06 08:56:44
    Od: "Jarek" <s...@w...pl>

    Podobnie jak wszystkie samochody, ktore nie sa recznie skrecane.

  • 30. Data: 2006-05-06 11:13:52
    Od: Borg <b...@b...lan>

    "Jarek" <s...@w...pl> wrote in news:e3hog3$sps$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Podobnie jak wszystkie samochody, ktore nie sa recznie skrecane.

    Oj glupoty piszesz... Jak juz tak chcesz to porownywac to pasmo
    to droga.. a sprzet to wlasnie samochod. Tak wiec..
    5 czy 2.4GHz to jak polskie drogi.. Ferrari na wiele tu sie niezda ;)