  • Data: 2013-11-24 10:01:35
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    /

    > Zwróciłem uwagę osobom odpowiedzialnym za te strony,
    > ale uwaga moja została zignorowana.
    >
    > Takie zachowanie nazwane jest pogardą dla prawdy.
    >
    > http://www.pentagram.pl/produkty/slash-produkty/mons
    ter
> [...]
    >

    > Czy to prawda, że w Androidzie 4.x można przenieść każdą
    > aplikację na kartę, czymkolwiek ona jest? Ano nieprawda.
    > Albo inaczej -- przenieść można, ale niekoniecznie będzie
    > ona funkcjonowała poprawnie.
    >
    > -=-
    >
    > Ale dualSIM nie sprawia problemów w moim Monsterze. ;)
    >
    > Ogólnie odradzam Ci od serca ten telefon, jeśli masz
    > dzieci czy żonę. ;) Jeśli nie masz ani dzieci, ani żony,
    > ani zwierząt, możesz nabyć -- jeśli koniecznie chcesz opiekować się
    > czymś... ;)
    >
    > A jeśli chcesz, aby Ci rzecz (jaką jest smartfon) służyła -- raczej

    W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z
    taka baterią można i tydzień łazić po lesie z włączonym GPSem i
    pozycjonerem. Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień,
    to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie
    jedna sprawa - następca Monstera wydaje sie mieć lepszą specyfikację a w
    Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika... I żeby nie było
    że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży stary
    Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe 600...

    No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach
    tego systemu także można przenosić, oczywiście nie wszystkie, ale te
    które można przenieść to funkcjonują poprawnie.