  • Data: 2013-11-24 10:02:23
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" l6qpp7$6iu$...@u...news.interia.pl

    > Takie odgłosy? Lekarze raczej stawiają na ucho wewnętrzne,
    > nie na zęby. U dentysty niedawno byłem, ale z innego powodu.
    > On także stawia na ucho, i chyba także na wewnętrzne...
    >
    > Co do zębów -- raczej nie mam chorych.
    > Rzecz jasna można zapytać, co to choroba zęba...
    >

    > Nieprzyjemne (co najmniej nieprzyjemne) odgłosy nasilają się w efekcie
    > hałasów. Długie przebywanie w ciszy (w zaciszu domowym) łagodzi ten
    > efekt.

    Oczywiście że może chodzić o ucho, ale wcale nie to musi być przyczyną.
    I lekarze niech nie spekulują tylko skierują na Rezonans.
    Niedawny przypadek znajomego - 4 miesiące w szpitalu, facet prawie już
    nie chodzi o własnych siłach, durnie w białych fartuchach wreszcie
    (facet biedny jak mysz - nie ma czym "posmarować") decyduja się go
    wysłać na Tomografię - wyniki tego badania nie pozoistawiaja wątpliwości
    - rak mózgu. Zaklepanie miejsca na neurochirurgii w Poznaniu no i gość
    wyjeżdża na operację, tam dla pewności na własne żądanie i prywatnie
    robi jeszcze Rezonans Magnetyczny, no i .... groźny rak okazuje się być
    tylko ogniskiem niedokrwiennym. Po tygodniu odpowiedniego leczenia
    wychodzi ze szpitala cały i zdrowy.