  • Data: 2013-11-24 18:06:31
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

    > (facet biedny jak mysz - nie ma czym "posmarować") decyduja się go wysłać na
    Tomografię - wyniki tego badania nie pozoistawiaja
    > wątpliwości - rak mózgu. Zaklepanie miejsca na neurochirurgii w Poznaniu no i gość
    wyjeżdża na operację, tam dla pewności na
    > własne żądanie i prywatnie robi jeszcze Rezonans Magnetyczny, no i .... groźny rak
    okazuje się być tylko ogniskiem niedokrwiennym.
    > Po tygodniu odpowiedniego leczenia wychodzi ze szpitala cały i zdrowy.

    Z opowiadań ludzkich wiem, że te rezonanse białostockie czy
    okołobiałostockie, które nie są opłacane przez NFZ, są słabe.
    Dobre (w Białymstoku gigantowy -- w szpitalu, który nazywany
    jest Gigantem) są opłacane przez NFZ i trzeba trochę czekać
    na badanie, mając skierowanie. Słabych ponoć (przynajmniej
    w mojej okolicy) jest cała masa -- często lekarze oglądając
    wyniki tych ,,prywatnych'' badań, kwitują je słowami -- nic
    nie widać; tylko zmarnowane pieniądze...

    Ogólnie DTusk nieźle poprowadził państwową służbę zdrowia.
    Populista wie o tym, że naród w ankietowych badaniach (OBOPu
    itp.) wypowie się przeciwko Platformie, ale w prawdziwych
    wyborach zagłosuje na nią właśnie, choćby po to, aby przeżyć.

    Ja nie korzystam z płatnej (pomijając stomatologa -- a i to korzystam
    z tanich usług, choć moim zdaniem dobrych) służby zdrowia, więc trudno
    coś mi powiedzieć na jej temat. Opieram się na opiniach innych, zwykle
    bogatych ludzi oraz na tym, co widzę na płytach czy kliszach.

    Zanim zacząłem swą współpracę z kustoszem Makulskim (polegającą na
    przekazywaniu kustoszowi części moich pieniędzy) i Ojcem dyrektorem
    (ta współpraca przypominała moją współprace z kustoszem) oraz innymi
    osobami konsekrowanymi (każda taka współpraca wyglądała podobnie) nie
    narzekałem na brak pieniędzy czy zdrowia? Nawet na brak życzliwości
    ludzkiej nie mogłem narzekać.

    -=-

    Konsekrowani (na początku naszej współpracy) mieli doświadczenie
    życiowe a ja -- miałem pieniądze. Teraz ja mam doświadczenie, ;)
    a oni mają pieniądze.

    Gdyby nie samobójcze rozwiązanie układu sił (parlamentu i rządu)
    w roku 2007 oraz śmierć pod Smoleńskiem (poniekąd samobójczą
    -- zważywszy na postawę posła Karskiego i lądowanie w Gruzji)
    chyba nie miałbym dziś szans na jakiekolwiek leczenie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'