  • Data: 2013-11-24 17:00:57
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trybun" l6sf91$oen$...@u...news.interia.pl

    > W Monsterze pociągała mnie tylko ta jego potężna bateria. Sądziłem że z taka
    baterią można i tydzień łazić po lesie

    Zapewne możesz dłużej -- IMO żadne prawo nie zabrania
    łażenia z baterią po lesie. ;)

    > z włączonym GPSem

    Z tym bywa różnie -- odbiornik GPS potrafi zawiesić się.

    > i pozycjonerem.

    Ale jeśłi stale będziesz watrywał się w ekran smartfonu -- zapewe ;)
    odkryjesz, że odbiornik ne podaje położenia.

    > Ale skoro piszesz że ona wytrzymuje zaledwie jeden dzień,

    O ile dzień liczy sobie 10 godzin zegarowych...
    Zimą dzień jest krótszy niż latem. ;)
    21 grudnia zapewne starczy na więcej niż jeden dzień. ;)

    Ale tylko wówczas, gdy nocą (długą nocą -- bo Monster ładuje się
    powoli, o ile w ogóle ładuje się) bateria będzie ładowana, co nie
    jest pewne, gdyż słaby przewód mimo porządnego wciśnięcia po obu
    stronach (do ładowarki i do smartfonu) nie zagwarantuje ładowania.

    Ponadto jakaś aplikacja chodząca w tle może sprawić, że choć
    ładowanie niby jest, energii w akumulatorze nie przybywa. :)

    > to faktycznie nie ma żadnych powodów aby go kupować. Zastanawia mnie jedna sprawa -
    następca Monstera wydaje sie mieć lepszą
    > specyfikację

    I cóż z tego, skoro stan faktyczny odbiega od specyfikacji?
    Każdy program pokazuje, że mój Monster ma tylko 1/2 GB RAMu.

    > a w Euro AGD kosztuje sporo mniej od swojego poprzednika...

    Następca Monstera 430, czyli Monster X5 kosztuje w Euro AGD 999 pln.

    > I żeby nie było że to tylko wirtualne porównanie - na wystawie w tym sklepie leży
    stary Monster z ceną 750zł i nowy za niecałe
    > 600...

    http://www.euro.com.pl/search.bhtml?keyword=monster

    430 -- 739 pln
    X5 -- 999 pln

    > No nie tylko w Andku 4.x można przenosić - w wcześniejszych wersjach tego systemu
    także można przenosić, oczywiście nie
    > wszystkie, ale te które można przenieść to funkcjonują poprawnie.

    Aha... Można przenieść te, które można przenieść... ;)
    otóż część można przenieść, ale nie będą poprawnie pracowały.
    I wszystkie po przeniesieniu urosną w megabajtach okupowanej
    pamięci nieulotnej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'