  • Data: 2014-02-12 15:52:50
    Temat: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" l6sfaf$oen$...@u...news.interia.pl

    > Twoim zdaniem efektem urazu akustycznego jest u mnie rak
    > mózgu czy tylko ognisko niedokrwienności? MZ masz duży
    > rozrzut diagnostyczny -- od zęba do raka mózgu...
    >

    > Nie mam pieniędzy na sponsorowanie nauki czy medycyny -- jeśli wydam
    > pieniądze na badania, nie starczy mi na jedzenie. Cóż po doskonałej
    > diagnozie, którą trzeba opłacić głodową śmiercią?

    Nie, nie to chciałem powiedzieć, chodzi mi tylko o to że jak kuracja
    lekowa nie przynosi efektu to warto zdiagnozować źródło za pomocą
    Rezonansu Magnetycznego. Bo inaczej hieny w białych fartuchach cię
    finansowo wykończą, będą kombinować z lekami, eksperymentować,
    różnicować tak jakby takie leki były za darmo.