    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.audio
    Subject: Re: Radio Zet służąc Ojczyźnie
    Date: Sat, 23 Nov 2013 18:30:37 +0100

    "Trybun" l6q2g6$ldb$...@u...news.interia.pl

    > Odnosząc sie do tytułu - oj tak Radio Z Gold przysługuje się Ojczyźnie. Żadnych
    pokrzykujących i pohukujących murzynów, żadnych
    > rap-ów, hip-hopów i innych tego typu rzygowin rodem ze slumsów amerykańskich miast,
    a klasyka dobrej muzy, także w wykonaniu
    > Polaków.. W aucie można słuchać już nie tylko "Trójki".

    Ale SMS, który mi wysłali, na dodatek bez mojej zgody, przyczynił
    się skutecznie do niesłuchania muzyki przeze mnie.

    Na co dzień nikt do mnie SMSów nie śle -- od czasu do czasu jakiś sklep.

    Na pewno nie wyrażałem zgody na słanie mi SMSów przez Radio Zet.

    -=-

    Tym wszystkim, którzy mnie (; kochają, ;) napiszę, iż dziś stała
    się rzecz straszna ;) -- odgłosy uderzania przykrywką o garnek
    niemal zniknęły zupełnie... Niestety wiem, że 01 listopada było
    jeszcze ciszej, a później odgłosy te powróciły...

    -=-

    Chciałbym choć wiedzieć, co generuje te odgłosy...
    Połamane kości ucha środkowego? -- bądź zwichnięte
    tam stawy, o ile to można nazwać stawami?...
    A może spuchnięte kości?...
    Może jakieś obluzowania mechaniczne?...

    Wszyscy lekarze (i osoby im podobne z zawodu) twierdzą, że uszkodzone
    zostało ucho wewnętrzne.

    [a to pocieszająca wiadomość dla (; miłujących ;) mnie -- tych uszkodzeń ponoć nie
    można naprawić]

    Jedni twierdzą, że otoskopia daje obraz tylko ucha
    zewnętrznego, inni twierdzą, że także ucha środkowego...

    Ciekawe, czy są możliwe badania roenthenowskie ucha środkowego...
    (tak zwana tomografia komputerowa) I czy możliwe są badania
    ucha wewnętrznego... (nie wiem czym -- zapewne coś mógłby tu
    powiedzieć rezonans magnetyczny, o ile byłby dostatecznie
    rezolutny, jako że wewnętrzne ucho jest mokre...)

    -=-

    Tak czy siak -- koszt usłyszenia ,,dobrej nowiny'' jest wysoki.

    -=-

    "sqlwiel" 52909480$0$2279$6...@n...neostrada.pl

    > Ja tu widzę dwa numery telefonów: 665-363-835 (pewno autora) i +48601000310
    (service center, jak piszą)

    Owszem -- pierwszy/zerowy to mój. Kiedyś był umieszczany w nagłówkach.
    Aby było jasne -- mnie nie przeszkadza to, że od czasu do czasu ktoś
    zadzwoni i sprawdzi moja cierpliwość. Takie sprawdzanie ma nawet swe
    dobre strony -- pokazuje, jak funkcjonuje mój telefon... ;) Póki nie
    płacę swoimi plnami czy swoim zdrowiem -- nie widzę problemu. ;)

    Gorzej, gdy przybył wiadomy SMS z poważnej instytucji...

    Numer początkowo należał do Plusa, później do Ery, stamtąd przeniosłem
    do mBanku a teraz jestem w Play i jutro kończy się ,,ważność konta'',
    co ma być przeze mnie skorygowane dopłaceniem 5 pln i przejściem na
    inna taryfę, w której konto będzie ważne przez rok/półtora_roku...

    (rok na wychodzące i półtora roku na przychodzące)

    Napisanie na klawiaturze telefonu 'Mój Eneuel' skutkuje wystukaniem tego właśnie
    numeru.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'