  • Data: 2013-05-26 20:16:54
    Temat: Re: Radia AM - budowa
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2013 16:53, sundayman pisze:

    > co imho jest niepoprawnym określeniem, jako że mnie uczono, że modulacja
    > AM jest możliwa w zakresie 0-1 , czyli do 100%.
    >
    > Nazywanie modulacji z tłumieniem nośnej itp. modulacją powyżej 100% jest
    > moim zdaniem nadużyciem...

    Mnie też jakoś ciarki po plecach idą jak widzę te 200%. To chyba coś jak
    moc wyjściowa 250W PMPO w chińskim jamniku pobierającym z sieci 50W :-)
    No bo jak przy modulacji 100% amplituda fali nośnej zmienia się od
    wartości maxymalnej do zera, to przy 200% co się dzieje ? Nadajnik
    zasysa moc w.cz. z otoczenia ? ;-)

    Pozdrawiam
    Grzegorz