  • Data: 2013-05-26 22:32:53
    Temat: Re: Radia AM - budowa
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:51a25199$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mnie też jakoś ciarki po plecach idą jak widzę te 200%. To chyba coś jak
    > moc wyjściowa 250W PMPO w chińskim jamniku pobierającym z sieci 50W :-) No
    > bo jak przy modulacji 100% amplituda fali nośnej zmienia się od wartości
    > maxymalnej do zera, to przy 200% co się dzieje ? Nadajnik zasysa moc w.cz.
    > z otoczenia ? ;-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Grzegorz

    Narysowałem sobie przebieg dla 200% modukacji i wydaje mi się, że wn
    momencie przejścia
    przebiegu modulacyjnego przez zero faza fali nosnej zmienia się o 180
    stopni, czyli mamy tu do
    czyniena z DSB (wytłumioną falą nośną). Takie coś dawało się odbierać pod
    warunkiem
    odtworzenia fali nośnej w odbiorniku.