  • Data: 2011-07-26 17:28:02
    Temat: Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    Doxent wrote:

    > te procki są dość mułowate, taka jest moja opinia na podstawie
    > własnoręcznych testów i wrażenia jakie sprawia system na nich działający.
    > Owszem obliczeniówka jako tako ale do gier to wybór mocno średni więc
    > wsadzenie mocniejszej grafiki na niewiele się zda.

    na q6600 i kilku roznych kartach (gtx 260, gtx 285, r5870, r6950 2GB,
    r5970, r6950 1GB, gtx 560ti) pogrywalem na 1920x1200 w sporo roznych tytulow
    i nigdy nie zauwazylem zeby to on byl problemem

    nie widze tez zadnych roznic w dzialaniu systemu miedzy q6600 a i3-540@3,66

    za to po tymczasowej przesiadce na E6400@2,66 od razu widac jak wszystko muli

    mysle ze nawet niepodkrecany q6600 dalej bez najmniejszych problemow mozna
    polaczyc z kartami z gornej czesci sredniej polki cenowej, a po wyciagnieciu
    3,3-3,4 (tyle mozna miec na praktycznie kazdym egzemplarzu G0) mozna go
    spokojnie zostawic do grania w nowe gry na kolejny rok czy dwa