  • Data: 2011-07-28 00:19:24
    Temat: Re: Radeon 4870 zdechł - co w zamian
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ChOpLaCz" <x...@x...xx> wrote in message
    news:j0p27o$jdf$1@news.task.gda.pl...

    > No cóż. Gdy się pojawił był hitem cena/wydajność.
    > W perspektywie czasu pewnie sporo sie zmienilo.
    > Do tego musiałbym przerobić X zestawów i proców,
    > aby sie obiektywnie wypowiedzieć.
    >
    > Sam nie odczuwam dyskomfortu, ale skoro Doxent ma takie
    > spostrzeżenia - pewnie tak jest (że to obecnie kiszka nie proc).

    Ten procesor zadziwia. Im nowsza gra tym jest lepszy. Bo nowe gry
    wykorzystują wiele rdzeni.
    A tak dawniej nie było
    Na Fifie 2009 Q6600 ledwo dawał radę z kartą Ati 4830
    Na Fifie 2011 z tą sama kartą działa płynnie i doskonale. A gra jest nowsza
    o 2 lata.
    Starego i tanio kupionegoi Q6600 nie warto się teraz pozbywać. Jeszcze 2
    lata pociągnie.