  • Data: 2009-10-24 20:59:43
    Temat: Re: Radary
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Filip Ozimek napisał:

    > http://www.wroclaw24.net/news.php?id=10004
    >
    > Wedle tekstu Odra popracuje jeszcze rok ;-)

    A wedle komentarza pod tekstem, już nie pracuje (link do YouTube z programem
    telewizyjnym z lutego 2008). Powiedzieli, że wyłączą "za kilka miesięcy",
    a od tego czasu minęło już miesięcy dwadzieścia. Jaki jest stan faktyczny,
    tego nie wiem, bo tematu nie śledzę. Ale skoro napisałem wcześniej, że już
    nie pracuje, to może skądeś taką informację pamiętam.

    > W sumie to jest PKP, więc nie liczą sie pochłonięte setki KWh dziennie i
    > zatrudnienie sztabu pracowników do obsługi sprzętu.

    Wymienią żarówki na świetlówki zgodne ze wszystkimi dyrektywami, to się
    wyrówna.

    --
    Jarek