-
Data: 2012-02-24 17:23:32
Temat: Re: Radar na czerwono
Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
> Użytkownik "kogutek" napisał
> >Nie ma co ukrywać. Potrzebne są takie rozwiązania. Jeśli je
> >wprowadzają to my
> >kierowcy powinniśmy wspólnie wystąpić o jeszcze jedno rozwiązanie.
> >Znane od
> >dawna a w Polsce nie stosowane. To zielona linia. Pamiętam przed
> >trzydziestu
>
> Zielona FALA.
> Eee tam - kierowca ma tylko obowiazki, a nie prawa :-(
>
> Ale jeszcze pare wyborow i moze dorosniemy do demokracji.
>
> >laty było takie coś na kawałku ulicy Żeromskiego w Łodzi. To
> >zwyczajnie
> >działało. Na odcinku kilku kilometrów jak się jechało z prędkością
> >jaką
> >wyświetlał znak informacyjny to nie było siana żeby nie przejechać
> >tego
> >odcinka z zatrzymywaniem się na światłach. W Łodzi na większości ulic
> >taki
> >system można wprowadzić od ręki.
>
> We Wroclawiu byl dobry przyklad. Ustawili zielona fale na jednej
> ulicy, na znaki u nas i tak nikt nie patrzyl, a w ciagu kilku tygodni
> przyzwyczaili sie wszyscy ze tam trzeba jechac rowno 70.
> Fakt ze warunki sprzyjaly.
>
> No i niestety - to juz pare lat minelo, a ciagle jest to jedyna
> zielona fala w miescie.
>
> > W tej chwili średnia
> >prędkość w centrum Łodzi to niecałe 20/h. Jak by ją udało się
> >podnieść zieloną
> >linia do dwudziestu pięciu to było by warto to zrobić.Może słuszne by
> >było
> >żądanie od tych co decydują o drogach jak najszybsze wprowadzenia
> >zielonych
> >linii tam gdzie jest to możliwe. Raptem to trzeba zsynchronizować
> >sygnalizatory.
>
> Z tym ze w naszych miastach to nie takie proste. Potrzebujesz
> odpowiednio odleglych skrzyzowan , najelpiej to chyba tej
> amerykanskiej kwadratowej siatki ulic. A przy tym burdelu co nasi (i
> niemieccy) urbanisci wyprawiali to jest trudno.
>
> Tym niemniej mozna choc probowac wprowadzic ... a ty d*.
> Wroclaw sobie co prawda zamowil "inteligentny" system kierowania
> ruchem, ale ciekaw jestem co z tego wyjdzie - bo prawde mowiac sobie
> nie wyobrazam jak mozna zamowic na przetargu cos, jesli nie wie sie
> dokladnie co, a wrecz nawet pobieznie sie nie wie co :-)
>
> >Jeżdżę z reguły tymi samymi ulicami. Na jednej od mniej więcej
> >11 do 13 sygnalizatory same się synchronizują. Wystarczy jechać
> >czterdzieści
> >żeby zawsze mieć zielone. Kiedyś z ciekawości zmierzyłem czas
> >przejazdu. Jak
> >się same synchronizują to przejechanie tego odcinka trwa niecałe 4
> >minuty przy
> >wcale nie małym ruchu. Jak są całkowicie rozsynchronizowane, co
> >przypada na
> >godziny szczytu to i piętnaście do dwudziestu minut. Jak by na takich
> >ulicach
> >wychodziło że optymalną prędkością było by 30 to po kilku dniach od
> >uruchomienia nie było by takich co by czterdzieści jechali.
>
> Ale czemu 30 a nie np 60 ?
>
> J.
>
Tutaj durne społeczeństwo nie zdaje sobie sprawy że to ono jest państwem. A
urzędy, premir, prezydent tak jak szewc w sferze usług dla ludności robią. ak
nie ma zapotrzebowania od ludzi na zielone fale to ich nie robią. A to jedno z
prostszych rozwiązań możliwych do niskonakładowego wprowadzenia. Może to idzie
że za tanie by było. Wczoraj mówili w dzienniku i tym systemie co przy
czerwonym fotki robi. Wychodzi że on jeszcze goli, pierdoli, sznurowała wiąże,
usuwa ciąże i mierzy długość odrostów na cipkach kierowniczek samochodów. Że
się tak nizinnie wyrażę w chuj kasy kosztował. I praktycznie jego jedynym
celem jest jebnięcie ludzi . Może i zasłużą na mandat. Ale nie tędy droga. Nic
takiemu urządzeniu z zarobku by nie ubyło jak by był ruch zsynchronizowany. I
tak znajdzie się dostateczna ilość frajerów do ogolenia na własne życzenie. A
reszta by miała lepiej. Dlaczego nie 60. Bo by stał na co drugim skrzyżowaniu
i czekał na zielone. W tym czasie Ci co jechali 30 by go wyprzedzali. Bo zanim
znajdzie bieg, zanim ruszy itd. dziwnie i nie zrozumiale to brzmi że jak w
mieście w sposób kontrolowany obniżyć prędkość przejazdu to będzie się w
punkcie docelowym szybciej, spali sie mniej paliwa, mniej wyprodukuje spalin.
Najbardziej ruch w mieście blokują picki grochowe co ruszać ze skrzyżowania
nie potrafią. To jak by było tak że rusza tylko raz i się nie zatrzymuje dokąd
nie dojedzie na miejsce to był by to wielki krok w dobrą stronę.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Następne wpisy z tego wątku
- 24.02.12 17:44 Artur Maśląg
- 24.02.12 17:52 kogutek
- 24.02.12 18:04 Marek Dyjor
- 24.02.12 18:08 Marek Dyjor
- 24.02.12 18:12 to
- 24.02.12 19:05 John Kołalsky
- 24.02.12 19:26 Artur Maśląg
- 24.02.12 21:36 John Kołalsky
- 25.02.12 11:25 J.F.
- 25.02.12 14:15 BartekK
- 25.02.12 14:16 jerzu
- 25.02.12 14:19 jerzu
- 25.02.12 15:26 J.F.
- 25.02.12 15:39 J.F.
- 25.02.12 23:48 KrisPolska
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS