    From: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Radar na czerwono
    Date: Fri, 24 Feb 2012 16:23:32 +0000 (UTC)

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" napisał
    >
    > Zielona FALA.
    > Eee tam - kierowca ma tylko obowiazki, a nie prawa :-(
    >
    > Ale jeszcze pare wyborow i moze dorosniemy do demokracji.

    > We Wroclawiu byl dobry przyklad. Ustawili zielona fale na jednej
    > ulicy, na znaki u nas i tak nikt nie patrzyl, a w ciagu kilku tygodni
    > przyzwyczaili sie wszyscy ze tam trzeba jechac rowno 70.
    > Fakt ze warunki sprzyjaly.
    >
    > No i niestety - to juz pare lat minelo, a ciagle jest to jedyna
    > zielona fala w miescie.

    > Z tym ze w naszych miastach to nie takie proste. Potrzebujesz
> [...]
    Tutaj durne społeczeństwo nie zdaje sobie sprawy że to ono jest państwem. A
    urzędy, premir, prezydent tak jak szewc w sferze usług dla ludności robią. ak
    nie ma zapotrzebowania od ludzi na zielone fale to ich nie robią. A to jedno z
    prostszych rozwiązań możliwych do niskonakładowego wprowadzenia. Może to idzie
    że za tanie by było. Wczoraj mówili w dzienniku i tym systemie co przy
    czerwonym fotki robi. Wychodzi że on jeszcze goli, pierdoli, sznurowała wiąże,
    usuwa ciąże i mierzy długość odrostów na cipkach kierowniczek samochodów. Że
    się tak nizinnie wyrażę w chuj kasy kosztował. I praktycznie jego jedynym
    celem jest jebnięcie ludzi . Może i zasłużą na mandat. Ale nie tędy droga. Nic
    takiemu urządzeniu z zarobku by nie ubyło jak by był ruch zsynchronizowany. I
    tak znajdzie się dostateczna ilość frajerów do ogolenia na własne życzenie. A
    reszta by miała lepiej. Dlaczego nie 60. Bo by stał na co drugim skrzyżowaniu
    i czekał na zielone. W tym czasie Ci co jechali 30 by go wyprzedzali. Bo zanim
    znajdzie bieg, zanim ruszy itd. dziwnie i nie zrozumiale to brzmi że jak w
    mieście w sposób kontrolowany obniżyć prędkość przejazdu to będzie się w
    punkcie docelowym szybciej, spali sie mniej paliwa, mniej wyprodukuje spalin.
    Najbardziej ruch w mieście blokują picki grochowe co ruszać ze skrzyżowania
    nie potrafią. To jak by było tak że rusza tylko raz i się nie zatrzymuje dokąd
    nie dojedzie na miejsce to był by to wielki krok w dobrą stronę.