eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRadar na czerwonoRe: Radar na czerwono
  • Data: 2012-02-25 15:26:17
    Temat: Re: Radar na czerwono
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 16:23:32 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
    > J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):
    >> Eee tam - kierowca ma tylko obowiazki, a nie prawa :-(
    >> Ale jeszcze pare wyborow i moze dorosniemy do demokracji.
    >>
    > Tutaj durne społeczeństwo nie zdaje sobie sprawy że to ono jest państwem. A
    > urzędy, premir, prezydent tak jak szewc w sferze usług dla ludności robią. ak

    gdzie indziej tez tak jest.
    No ale moze jeszcze pare "glupich protestow" i rzady cos zrozumieja.
    Panu premierowi ostatnio poparcie spada i pan premiet mowi ze sie tym
    przejmuje ..

    > nie ma zapotrzebowania od ludzi na zielone fale to ich nie robią. A to jedno z
    > prostszych rozwiązań możliwych do niskonakładowego wprowadzenia. Może to idzie
    > że za tanie by było.

    Dawniej chyba nie bylo takie tanie - kilometr lacznosci jest drogi.
    Ale teraz sa nowe mozliwosci, i to niedrogie.

    > Wczoraj mówili w dzienniku i tym systemie co przy
    > czerwonym fotki robi. Wychodzi że on jeszcze goli, pierdoli, sznurowała wiąże,
    > usuwa ciąże i mierzy długość odrostów na cipkach kierowniczek samochodów. Że
    > się tak nizinnie wyrażę w chuj kasy kosztował. I praktycznie jego jedynym
    > celem jest jebnięcie ludzi . Może i zasłużą na mandat. Ale nie tędy droga. Nic
    > takiemu urządzeniu z zarobku by nie ubyło jak by był ruch zsynchronizowany. I
    > tak znajdzie się dostateczna ilość frajerów do ogolenia na własne życzenie.

    No nie, przy dobrej fali spada :-(

    > reszta by miała lepiej. Dlaczego nie 60. Bo by stał na co drugim skrzyżowaniu
    > i czekał na zielone. W tym czasie Ci co jechali 30 by go wyprzedzali. Bo zanim
    > znajdzie bieg, zanim ruszy itd.

    ale dlaczego ma szukac biegu ? jedzie 60, dojezdza i zapala mu sie zielone.
    przejezdza bez zatrzymania, to ci co jada 30 dostaja czerwone.

    > dziwnie i nie zrozumiale to brzmi że jak w
    > mieście w sposób kontrolowany obniżyć prędkość przejazdu to będzie się w
    > punkcie docelowym szybciej, spali sie mniej paliwa, mniej wyprodukuje spalin.

    Musialbys zobaczyc Karkonoska we wroclawiu. daje sie jechac stale 60-70, a
    auto wtedy pali mniej niz "w trasie".
    tylko przyznaje - w srednim natezeniu ruchu.

    > Najbardziej ruch w mieście blokują picki grochowe co ruszać ze skrzyżowania
    > nie potrafią. To jak by było tak że rusza tylko raz i się nie zatrzymuje dokąd
    > nie dojedzie na miejsce to był by to wielki krok w dobrą stronę.

    Tylko ze przy 30 znajdzie sie wielu takich co przyspiesza i beda stac na
    najblizszych swiatlach. A przy 70 to juz znacznie mniej.

    a tak prawde mowiac - ci ktorzy ruszyc nie potrafia ruch tamuja tylko na
    kilku krytycznych skrzyzowaniach. I to sa te gdzie sie opuszcza centrum.
    Bo w prawdziwym centrum jak wszyscy sprawnie rusza ... to nic nie
    przyspiesza, bo za skrzyzowaniem miejsca jest malo.

    ale z drugiej strony .. gdzie by sie te wszystkie samochody podzialy, ktore
    w korkach stoja na ulicach ? parkowaly by pod domami, czy korki by sie
    tworzyly na wlotach do miasta i wyjazdach z osiedli ?

    P.S. tnij niepotrzebne cytaty.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: