  • 51. Data: 2011-08-19 21:01:24
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 20:11, Lewis pisze:

    > Widocznie nie trafiłeś na odpowiedniego przeciwnika, aczkolwiek owszem
    > przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to kurestwo. Co innego
    > jakieś szybkie odejście np przy 60km/h do np 140 na równoległych pasach ;)

    Trafilem kiedys na takiego w crx, ale nie widzialem jego miny jak go
    rodzinne kombi z dieslem pod maska i ASB wciagnelo :>
    A zeby nie bylo tak wesolo to dolaczyl sie do nas jakis chlopaczek w
    jakiejs niepozornej starej mazdzie (chyba) i nas wszystkich pogodzil :>

    No tak lanos :>
    To jeszcze I czy juz II?

    --
    Karolek

  • 52. Data: 2011-08-19 21:04:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 20:28, DoQ pisze:

    > Pozabierać im, ustawowo ;)))

    Ostatnio gdzies slyszalem jak Garaz Osama chcial ustawowo ograniczyc
    mozliwe dzienne spadki na gieldzie w stanach, wiec chyba wszystko jest
    mozliwe :>

    --
    Karolek

  • 53. Data: 2011-08-19 21:05:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 20:33, megrims pisze:

    > Fajne masz hobby ;)

    Mialem, ostatnio malo jezdze to i wypadkow malo spotykam.
    Teraz lapie spadajace noze ;>

    --
    Karolek

  • 54. Data: 2011-08-19 21:07:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 20:55, Karolek pisze:

    > No tak, ale ja nie jestem mloda pania, a o auto po prostu dbam.

    I chwała Ci za to ;)

    > yhy i wszystko idzie tylko na przednie kola?

    Ano na przednie i to bez szpery. Fakt pierwsze 2 biegi mają ogranicznik
    momentu na 3 biegu idzie już cała moc i moment czyli około 270KM i
    400Nm. Do tego luźniejszy dolot oraz wydech i turbo już przy niecałych
    3kRPM pompuje 1.5bara aż do 6.8kRPM z tym że powyżej 5kRPM lekko spada
    do jakichś 1.4 1.45. Problemem jeszcze jest fabryczni IC który jest
    odrobinę za mały... Ale wszystko w swoim czasie ;)

    Tak wiem teraz powiesz że taka moc na przedniej ośce to już pomyłka.
    Owszem ale nie ścigam się od świateł do świateł ani na ćwiartkę
    (aczkolwiek kiedyś chciałbym spróbować) wystarczy że od 80-160 mam
    przyspieszenie jak niejeden pojazd 0-80 ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 55. Data: 2011-08-19 21:09:41
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 21:01, Karolek pisze:

> [...]
    > A zeby nie bylo tak wesolo to dolaczyl sie do nas jakis chlopaczek w
    > jakiejs niepozornej starej mazdzie (chyba) i nas wszystkich pogodzil :>

    Hehe no i o to chodzi byle z uśmiechem na twarzy i kciukiem w górze
    kończyć :)

    > No tak lanos :>
    > To jeszcze I czy juz II?

    Napisałem 9-3 I czyli ten w budzie 900NG ale lekko zmienionej, nie ten
    nowszy sport sedes. ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 56. Data: 2011-08-19 22:00:52
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 19 Aug 2011 11:42:51 +0200, szerszen <s...@t...pl>
    wrote:

    > a to są i z fwd?

    R50/52/53, R55/56/57, R60.

    r.
    _____________

  • 57. Data: 2011-08-20 08:59:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 21:07, Lewis pisze:

> [...]
    > (aczkolwiek kiedyś chciałbym spróbować) wystarczy że od 80-160 mam
    > przyspieszenie jak niejeden pojazd 0-80 ;)

    Nie powiem, mylisz mnie z fanatykami RWD, chociaz przy ruszaniu na pewno
    byloby lepiej miec na tyl, albo AWD.
    Auto pewnie Ci samo skreca przy przyspieszaniu? :>

    --
    Karolek

  • 58. Data: 2011-08-20 09:06:25
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 21:09, Lewis pisze:

    > Napisałem 9-3 I czyli ten w budzie 900NG ale lekko zmienionej, nie ten
    > nowszy sport sedes. ;)

    Ciekawe auto, nigdy nie mialem okazji sie przejechac takim :/

    --
    Karolek

  • 59. Data: 2011-08-20 09:40:26
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Karolek* w wiadomości news:j2lq68$c3h$1@news.mm.pl napisał(a):
    > To moze kup ten rejestrator, nagrywaj drogowych debili, a potem uczciwie
    > zamiesc te filmy w internecie (wszystkie) i podlicz ilu z nich jechalo
    > BMW, a ilu innymi markami, wlacznie z ta, ktora Ty sie przemieszczasz.
    > Wyniki moga byc co najmniej nie na reke niektorym grupowym, glupkom.
    > Ja osobiscie robilem kiedys zdjecia wszystkich wypadkow jakie mialem
    > okazje spotkac (troche ich bylo) i BMW zdecydowanie bylo w mniejszosci.
    > Ba, najwiecej to chyba renowek sie utrwalilo.

    A nie sądzisz że czas skończyć batalie o honor kierowców BMW?

    Ja jeżdże dresowozem bo mnie te opinie się bardzo podobają... nie psuj tego
    :-)

    Pozdr

  • 60. Data: 2011-08-20 10:41:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 20 Aug 2011 09:40:26 +0200, Przembo napisał(a):

> [...]

    > A nie sądzisz że czas skończyć batalie o honor kierowców BMW?
    >
    > Ja jeżdże dresowozem bo mnie te opinie się bardzo podobają... nie psuj tego

    On nie psuje, tacy jak on są ich źródłem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.