  • 41. Data: 2011-08-19 19:30:31
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-08-2011 19:00, Lewis pisze:

    > no nie mogę się powstrzymać...
    > Wiem ile radości daje takie BMW ale czy wiesz ile radości daje widok
    > rozjuszonego objechanego młodego gniewnego w takim BMW? I to autem
    > wyglądającym praktycznie jak lanos? :D

    A jak dostanie baty od francuza ? :D

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 42. Data: 2011-08-19 19:32:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-08-2011 19:51, Karolek pisze:

    > Najtansze konie mechaniczne, czego wiec oczekiwales, ze beda maluchem
    > driftowac? :>
    > Z FWD przyjemnosci zadnej, mercedesy to z reguly straszne muly, a z
    > popularnych tylko BMW zostaje i stad takich pajacow sie czasem spotyka.

    No właśnie problem w tym "czasem". Odkąd jesteśmy w UE, samochody
    staniały tak bardzo, że byle mongoł może kupić BMW. Trzeba coś z tym
    zrobić :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 43. Data: 2011-08-19 19:49:37
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 18:53, Lewis pisze:

    > Za 5 to kupisz padlinę która powinna zostać dawno zutylizowana wraz z
    > przystankiem z którego ją zdrapano.

    Nie przesadzajmy, padline to kupisz za 2000.
    Taka za 5kzl to latania bokiem wystarczy.

    > Nawet poczciwe E36 w dobrym stanie z w miarę rozsądną przeszłością
    > kosztuje bliżej 10kPLN.

    To chyba takie co aspiruje do bycia youngtimerem, do upalania nie
    potrzeba takich dobrych egzemplarzy.

    > No właśnie nie takie grosze no chyba że bez prawa do przejścia legalnego
    > przeglądu. ;)

    Nie przesadzajmy, nie jest tak zle.
    Moja przechodzi przeglady bez lapowek, a ciaszylbym sie jakbym dostal
    dzisiaj za nia 5kzl.

    > albo dodać normalne auto na co dzień i na zimę za kolejne kilka kPLN ;)
    > Wolałem coś bardziej uniwersalnego czyli całkiem mocne FWD ;)

    Calkiem mocne tzn. co konkretnie?

    --
    Karolek

  • 44. Data: 2011-08-19 19:56:00
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 19:00, Lewis pisze:

    > no nie mogę się powstrzymać...
    > Wiem ile radości daje takie BMW ale czy wiesz ile radości daje widok
    > rozjuszonego objechanego młodego gniewnego w takim BMW?

    Czesto takich spotykasz?
    Bo ja to spotykam takich co to jak widza w lusterku BMW to od razu maja
    piane na ustach, na szczescie kickdown szybko ucina ich proby
    przyspieszania w momencie kiedy sa wyprzedzani ;>

    >I to autem
    > wyglądającym praktycznie jak lanos? :D

    A co to za auto jest?

    --
    Karolek

  • 45. Data: 2011-08-19 19:58:54
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 19:32, DoQ pisze:

    > No właśnie problem w tym "czasem". Odkąd jesteśmy w UE, samochody
    > staniały tak bardzo, że byle mongoł może kupić BMW. Trzeba coś z tym
    > zrobić :P

    Tzn. co proponujesz?
    Bo ogolnie to tez tesknie za czasami kiedy bylo relatywnie luzno na
    drogach, a benzyna byla po 2,5 i mongoly czy inne wioskowe glupki dymaly
    na PKSa.

    --
    Karolek

  • 46. Data: 2011-08-19 20:08:43
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 19:49, Karolek pisze:

    > Nie przesadzajmy, padline to kupisz za 2000.
    > Taka za 5kzl to latania bokiem wystarczy.

    Owszem do latania bokiem po jakimś zamkniętym obiekcie pewnie tak ;)

    > To chyba takie co aspiruje do bycia youngtimerem, do upalania nie
    > potrzeba takich dobrych egzemplarzy.

    Myślę że zadbana i nie zgnita będzie kosztować bliżej tej kwoty ale ja
    sie na BMW nie znam.

    > Nie przesadzajmy, nie jest tak zle.
    > Moja przechodzi przeglady bez lapowek, a ciaszylbym sie jakbym dostal
    > dzisiaj za nia 5kzl.

    Wiesz znam miejsca gdzie podbijają większość przeglądów za uśmiech
    młodej pani ale tym autom daleko do sprawności. Ale wierzę że swoją masz
    sprawną.

    > Calkiem mocne tzn. co konkretnie?

    250+

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 47. Data: 2011-08-19 20:11:52
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-19 19:56, Karolek pisze:

> [...]
    > piane na ustach, na szczescie kickdown szybko ucina ich proby
    > przyspieszania w momencie kiedy sa wyprzedzani ;>

    Widocznie nie trafiłeś na odpowiedniego przeciwnika, aczkolwiek owszem
    przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to kurestwo. Co innego
    jakieś szybkie odejście np przy 60km/h do np 140 na równoległych pasach ;)

    > A co to za auto jest?

    Saab 9-3I 2.0T z małymi modyfikacjami ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 48. Data: 2011-08-19 20:28:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-08-2011 19:58, Karolek pisze:
    > Tzn. co proponujesz?
    > Bo ogolnie to tez tesknie za czasami kiedy bylo relatywnie luzno na
    > drogach, a benzyna byla po 2,5 i mongoly czy inne wioskowe glupki dymaly
    > na PKSa.

    Pozabierać im, ustawowo ;)))

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 49. Data: 2011-08-19 20:33:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-08-19 16:17, Karolek pisze:

    > Po prostu robilem takie zdjecia (ciach)

    Fajne masz hobby ;)

  • 50. Data: 2011-08-19 20:55:07
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-19 20:08, Lewis pisze:

    > Wiesz znam miejsca gdzie podbijają większość przeglądów za uśmiech
    > młodej pani ale tym autom daleko do sprawności. Ale wierzę że swoją masz
    > sprawną.

    No tak, ale ja nie jestem mloda pania, a o auto po prostu dbam.

    > 250+

    yhy i wszystko idzie tylko na przednie kola?

    --
    Karolek