  • 1. Data: 2011-08-18 19:05:12
    Temat: Megane II
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,98754,5694880,Renault_Megane
    _II__2002_2008_.html

    LOL !!!!
    Albo autorzy tego artykułu czytali grupę, albo nie byłem wyjątkiem, bo
    większość wymienionych usterek (benzyniaków) idealnie pokrywa się z moimi
    doświadczeniami z tym modelem.
    A wręcz mogę powiedzieć, że zaliczyłem WSZYSTKIE z nich.

  • 2. Data: 2011-08-18 19:46:26
    Temat: Re: Megane II
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-18 19:05, Cavallino pisze:
> [...]
    > Albo autorzy tego artykułu czytali grupę, albo nie byłem wyjątkiem, bo
    > większość wymienionych usterek (benzyniaków) idealnie pokrywa się z

    Ale o co chodzi? Napisali coś co ma zastosowanie w większości
    współczesnych samochodów. No, może poza tymi cholernymi cewkami.
    Ja powiem tyle - z premedytacją szukałem Meganki. Problem w tym, że jak
    się kupuje używkę, to trzeba być czujnym. Nie trafiłem odpowiedniej, za
    to trafił się 307. Dlatego dziś nim jeżdżę, choć nie ukrywam, że Megane
    II podoba mi się bardziej.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2011-08-18 19:59:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:j2jj6h$eg8$1@news.dialog.net.pl...
    _II__2002_2008_.html

    > Ale o co chodzi? Napisali coś co ma zastosowanie w większości
    > współczesnych samochodów.

    Może miałem za mało "współczesnych" samochodów - ale tyle problemów w jednym
    egzemplarzu naraz, nie trafiło mi się w niczym, poza Megane.
    Z osobna - owszem, coś się może zdarzyć - ale wszystko naraz?
    A tu się jeszcze okazuje, że wszystko to typowe usterki tego modelu.

  • 4. Data: 2011-08-18 20:30:25
    Od: Paweł W. <p...@w...onet.pl>

    > Ale o co chodzi? Napisali coś co ma zastosowanie w większości
    > współczesnych samochodów.

    Czyli "gówno" Weź w tej megance wymień żarówkę w przedniej lampie (no tu się
    jakoś da wcisnąć łapę od spodu), ale lepsze jest C5, tam to dopiero magia :-)
    Jak coś to wiem jak C5 po lifcie żarówkę wymiwnić ;-)

    p.

  • 5. Data: 2011-08-18 20:58:20
    Od: Marcin Kiciński <m...@o...pl>

    W dniu 2011-08-18 20:30, Paweł W. pisze:

    > Czyli "gówno" Weź w tej megance wymień żarówkę w przedniej lampie (no tu
    > się jakoś da wcisnąć łapę od spodu), ale lepsze jest C5, tam to dopiero
    > magia :-)

    Eee tam, moja siostra miała Megane II z 2003 roku (tam padły cewki), ma
    też Megane II z 2008 roku (na razie bezawaryjny) i Megane III. W tym
    najnowszym wymiana żarówek to bajka - Renault pokazało, że jednak da się
    tak zaprojektować samochód, żeby z żarówką nie trzeba było jechać do
    ASO, tylko żeby dało się ją wymienić ciemną nocą na poboczu w 3 minuty :)

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 6. Data: 2011-08-18 21:51:20
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 18:05, Cavallino wrote:
> [...]
    > moimi doświadczeniami z tym modelem.
    > A wręcz mogę powiedzieć, że zaliczyłem WSZYSTKIE z nich.

    Wszystkie w tym samym samochodzie i pewnie jeszcze w ciągu jednego roku?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-08-18 21:53:29
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 18/08/2011 19:58, Marcin Kiciński wrote:

> [...]
    > tak zaprojektować samochód, żeby z żarówką nie trzeba było jechać do
    > ASO, tylko żeby dało się ją wymienić ciemną nocą na poboczu w 3 minuty :)

    Znaczy projektanci Megane III zeszli na parking razem z pracownikiem,
    który posiada dowolny 10-letni samochód, kazali otworzyć maskę i
    otworzyli usta pełni podziwu dla systemu wymiany żarówek? Potem pobiegki
    do swoich biurek, przerysowali co przed chwilą widzieli i okrzyknęli to
    innowacyjnym rozwiązaniem?

    Wow, dziewczyny rzucają majtkami z zachwytu.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 8. Data: 2011-08-18 23:23:39
    Od: venioo <p...@o...eu>

> [...]
    > magia :-)
    > Jak coś to wiem jak C5 po lifcie żarówkę wymiwnić ;-)

    Z C4 kolezanka do salonu w Berlinie jechala z zarowka... Bo tam kupila
    (sporo taniej) i w PL ASO ją olało.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-08-19 07:15:49
    Od: "Mac" <3...@b...com.pl>

    > ...ale lepsze jest C5, tam to dopiero magia :-)
    > Jak coś to wiem jak C5 po lifcie żarówkę wymiwnić ;-)

    A jak często przepalają Ci się żarówki przednich świateł pozycyjnych w C5
    MkII?
    U mnie irytująco często.

    --
    Pzdr.
    Mac

  • 10. Data: 2011-08-19 08:07:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    wiadomości news:j2jgnq$st5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > doświadczeniami z tym modelem.
    > A wręcz mogę powiedzieć, że zaliczyłem WSZYSTKIE z nich.

    Po doświadczeniach z jedną renówką, mam już trzeciego japończyka;-) (wiem,
    wiem, teutońskie kloce to to samo co szintoistyczne bezduszne brzydale).

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi