  • 61. Data: 2011-08-20 11:03:05
    Temat: Re: RWD napędem kutasińskich?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-20 08:59, Karolek pisze:

    > Nie powiem, mylisz mnie z fanatykami RWD, chociaz przy ruszaniu na pewno
    > byloby lepiej miec na tyl, albo AWD.

    Owszem wcześniej miałem AWD z torsenem i fakt zimą można było jeździć po
    totalnych bezdrożach ;) Aczkolwiek latem do niczego poza dobrym startem
    nie było potrzebne, no chyba że ktoś szybko lata po krętych drogach to
    też jedzie się znacznie lepiej niż FWD i RWD. Ale niestety koszt w
    postaci większego zużycia paliwa i straty przy większych prędkościach.

    > Auto pewnie Ci samo skreca przy przyspieszaniu? :>

    Zgadza się kierownicę trzeba trzymać zdecydowanym uściskiem aczkolwiek
    wszystkie gumotuleje wymienione na poliuretan i jest całkiem znośnie.

    Jeszcze jedną zaletą nad RWD jest to, że nie ma wału napędowego i
    tylnego mostu, czyli praktycznie nie ma strat, więc przy większych
    prędkościach FWD jednak > RWD ;)

    A jeśli chodzi o to żeby mieć zabawę to na lato RWD albo baaaardzo mocne
    AWD ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 62. Data: 2011-08-20 11:07:46
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-20 09:06, Karolek pisze:

    > Ciekawe auto, nigdy nie mialem okazji sie przejechac takim :/

    Polecam spróbować. Nie wiem skąd jesteś ale w Polsce jeździ kilka
    mocnych 900NG i 9-3. Rekord na chwilę obecną to chyba 436KM i 523Nm z
    2.0T :) I nie jest to wynik który został zmierzony po czym auto wróciło
    do jakichś delikatnych nastaw, to jeździ na co dzień ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 63. Data: 2011-08-20 12:09:31
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-20 07:40:26 +0000, "Przembo" <x...@x...xx> said:

    > A nie sądzisz że czas skończyć batalie o honor kierowców BMW?

    Kierowcy BMW mają w umowach wpisane pewne zasady pracy.
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 64. Data: 2011-08-20 13:47:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2011 23:23:02 +0200, scobowski napisał(a):

    > a głupiego flejma robisz ;)
    > Wsiądź se w beemve (a może i mieć szperę, coby spod obydwu kółek
    > leciało), wciś sprzęgło, zapnij niski bieg, pedałem przyspieszacza
    > spowoduj hałas, puść sprzęgło na 2 sekundy, zatrzymaj pojazd, wyjdź zeń,
    > sprawdż, czy nabłociłeś w kierunku, z którego ruszałeś, czy też w
    > stronę, w którą "ustawiło cię" auto.

    I takie ladne waskie koleiny po mnie zostana ?

    J.

  • 65. Data: 2011-08-20 13:49:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 19 Aug 2011 15:56:00 +0200, Karolek napisał(a):
    > To moze kup ten rejestrator, nagrywaj drogowych debili, a potem uczciwie
    > zamiesc te filmy w internecie (wszystkie) i podlicz ilu z nich jechalo
    > BMW, a ilu innymi markami, wlacznie z ta, ktora Ty sie przemieszczasz.
    > Wyniki moga byc co najmniej nie na reke niektorym grupowym, glupkom.
    > Ja osobiscie robilem kiedys zdjecia wszystkich wypadkow jakie mialem
    > okazje spotkac (troche ich bylo) i BMW zdecydowanie bylo w mniejszosci.
    > Ba, najwiecej to chyba renowek sie utrwalilo.

    A widziales kiedys taki zlot renowek

    http://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw

    :-)

    J.

  • 66. Data: 2011-08-20 15:40:32
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-20 13:49, J.F. pisze:

    > A widziales kiedys taki zlot renowek
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=g-LGeLWbpKw
    >
    > :-)

    Ja w ogole nigdy nie widzialem zlotu renowek, chyba ze mowimy o takim w
    ASO ;>

    --
    Karolek

  • 67. Data: 2011-08-20 15:47:36
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-08-20 09:40, Przembo pisze:

    > A nie sądzisz że czas skończyć batalie o honor kierowców BMW?
    >
    > Ja jeżdże dresowozem bo mnie te opinie się bardzo podobają... nie psuj
    > tego :-)

    Moze i racja.

    --
    Karolek

  • 68. Data: 2011-08-20 15:56:50
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lewis

    > Polecam spróbować. Nie wiem skąd jesteś ale w Polsce jeździ kilka
    > mocnych 900NG i 9-3. Rekord na chwilę obecną to chyba 436KM i 523Nm z
    > 2.0T :)

    556 KM i 589 Nm

  • 69. Data: 2011-08-20 16:32:41
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Lewis

    > Jeszcze jedną zaletą nad RWD jest to, że nie ma wału napędowego i
    > tylnego mostu, czyli praktycznie nie ma strat

    Perpetuum mobile? Straty są, tylko ~dwa razy mniejsze niż w AWD.

  • 70. Data: 2011-08-20 20:28:15
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Zdecydowanie magia marki.
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10139
    876,Kompletnie_pijany_w_bmw_gnal_190_km_h_w_terenie_
    zabudowanym.html

    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    > Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

    Po lekturze waszych wypocin mniemam, że prawo jazdy nie powinno być
    atrybutem "kierowców" sepleniacych na tej grupie. Jesteście frustratami,
    którym do pełni szczęscia potrzebna jest "fura" za pomocą której zabijecie
    się sami, albo w amoku zabijecie bliźnich. Tacy jak wy (celowo "w" )
    powodują większość wypadków w Polsce i z byle powodu zaśmiecają grupę swymi
    wypocinami, lęgnącymi się w tępych główkach. Juz dawno nie widziałem tak
    dennej grupy dyskusyjnej, w której "zabiera się głos" aby zaistnieć jak
    pewna piosenkarka na D. Ta grupa powinna przemianować nazwę z "samochody" na
    "duperele" i tam moglibyście się twórczo naparzać.
    Nie pozdrawiam