  • Data: 2012-11-15 18:17:28
    Temat: Re: RSM i spline
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AK" <n...@n...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:k8367c$5ct$...@n...task.gda.pl...
    > Palancie. Ja mam od lat swoja wlasna implementacje (a raczej
    > implementacje)

    Być może AK /coś/ potrafił.

    Ale ilość wulgaryzmów, całkowity brak samokontroli, niezdolność do pisania
    zgodnie z ortografią i niekompetencja do zainstalowania choćby
    spell-checker'a... czynią z niego mało wiarygodne źródło informacji. Moim
    zdaniem jest to wręcz modelowy przykład kogoś, kogo nie chcielibyśmy mieć w
    zespole.

    Czy ktoś kiedykolwiek widział choćby tuzin linijek kodu napisanego przez AK?
    Bo ja sobie nie przypominam.