  • Data: 2010-03-20 13:17:56
    Temat: Re: RS232C jako PS-2
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "PeJot" <P...@o...pl> wrote in message news:ho1sph$k1a$1@news.onet.pl...
    > W pewnym urządzeniu jest port RS232C, ale gniazdo wygląda jak PS-2.
    > Chciałbym skomunikować to z pecetem, ale nie mam gotowego kabla, ani
    > producent w dokumentacji nie podaje jego schematu. Google podaje co
    > najwyżej schematy przejściówek PS-2 -> RS, służących do podłączenia myszek
    > przez RSa, można zaryzykować że to będzie to samo ? Nie mam pojęcia czy
    > rozkład pinów w PS2 jest jakoś ustandaryzowany, a nie chciałbym ubić
    > urządzenia.

    Popatrz ile masz możliwości, to popularny styl złączki:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mini-DIN_connector
    Między innymi Apple używały gniazdka modemu w tym stylu, tylko 8-pinów.
    http://www.interfacebus.com/Apple_MiniDIN_PinOut.htm
    Przyjrzyj się dokładnie czy ta złączka wygląda na PS/2 tylko z daleka
    czy ona rzeczywiście ma tylko 6 pinów i gruby kołek w środku jak PS/2...