  • Data: 2010-03-20 17:13:00
    Temat: Re: RS232C jako PS-2
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZeN napisał:

    > nie możesz po prostu podać nazwy i własnymi słowami opisać do czego służy?
    > są przejściówki RS (np. do myszki)... ale trzeba mieć pewność...
    >
    > http://www.hardwarebook.info/PS/2_to_Serial_Mouse

    Można mieć całkowitą pewność, że to *NIE* jest przejściówka PS/2-RS232
    i że *NIE* jest to "np. do myszki", tylko *konkretnie* do myszki. To mysz
    jest na tyle sprytna (choć nie każda), że potrafi współpracować z jednym
    i drugim interfejsem, a ten diwajs dostosowuje tylko wtyczki. Podobnie
    jest z klawiaturami i myszami USB włączanymi do gniazda PS/2. To takie
    małe plastikowe, na ogół zielone, nie sprawia, że po wetknięciu do dziurki
    PS/2 pojawia się w komputerze dodatkowy port USB.

    --
    Jarek