  • 21. Data: 2012-06-06 18:03:18
    Temat: Re: RS232 ->RJ45. Czy takie coś ma prawo działać?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-06 14:27, Użytkownik m napisał:

    > Tu w 115kbps nie wierzysz, a sam piszesz o ~9mbps.

    To nie jest kwestia wiary tylko praktyki i własnego doświadczenia
    i przy okazji pokaż gdzie użyłem jednostki "mbps".

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-06-06 18:18:25
    Od: poli <3...@g...pl>

    W dniu 2012-06-06 03:25, BartekK pisze:
    > Czyli jednak nie chcesz "podpiąć wagi do sieci ethernet" tylko podpiąć
    > wagę do terminala z portem szeregowym (a on już załatwi resztę?)...

    Tak naprawdę to chciałbym ją w sieci, ale najprawdopodobniej zbyt
    skomplikowało by to używanie tego ustrojstwa. Musi ono pobierać takie
    same dane co inne wagi i chyba najlepiej zrobi to poprzez RS232.

    --
    pozdr00fka

    poli

  • 23. Data: 2012-06-06 22:38:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-06-06 18:03, RadoslawF pisze:

    > To nie jest kwestia wiary tylko praktyki i własnego doświadczenia
    > i przy okazji pokaż gdzie użyłem jednostki "mbps".

    9600kbps ? 9mbps
    bo to jest 9600 000 bps ? 9 mbps

  • 24. Data: 2012-06-07 08:18:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-06-05 23:20, Piotr Rezmer pisze:
    > Listę konwerterów masz np. tutaj:
    > http://www.elmark.com.pl/products/produkty/index.php
    ?id=3
    > Ja korzystałem z NPort DE-211 lub 311, nie pamiętam dokładnie.
    To ja może dodam, że Moxa jest droga (czy w Elmarku coś jest tanie?).
    Jako konkurencję proponuję inną chińszczyznę:
    http://www.icpdas.com/products/PAC/i-7188_7186/7188E
    N_converter.htm
    Maciek

  • 25. Data: 2012-06-07 12:31:39
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2012-06-06 09:11, Mrzafka pisze:
    > Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
    >>

    > Że ile? 9600kbps?
    > RS232 wyciągnie do 115,2kb/s (ew. w trybie synchronicznym do 1024kb/s).
    oj oczywiście że 9600bps a nie kbps

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173