  • Data: 2015-06-03 16:19:28
    Temat: Re: RDS
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek> szukaj wiadomości tego autora

    Kto by się tam dziś RDS-em przejmował.
    Niejedna stacja jak jest zmiana czasu letni-zimowy-letni to nieraz i tydzień
    wisi im w RDS stary czas.
    Więc wcale bym się nie zdziwił jakby jakieś śmieci pchali w ramce.
    Nadawać już w ogóle na ukf-ie nie umieją, doszło do sprzętu pokolenie
    srajfonów, głuche to jakby słoń na ucho nastąpił. 95% nadaje z przesterem,
    zniekształcenia po 10% i więcej. Zawody kto głośniej, kto więcej basu
    dowali, itd. A jak nie przester to "wypasione" skompresowane do bólu tory
    dosyłu do nadajnika sygnału, którym będą modulować. Więc czego wymagać po
    RDS-ie skoro sama analogowa modulacja częstotliwości ich przerasta.
    Radio na UKF dla mnie skończyło się w na początku 21 wieku. Sprzęt coraz
    lepszy a jakość emisji coraz gorsza. Przestałem tego już praktycznie
    słuchać, bo się nie da tego sluchać bez bólu głowy jaki wywołuje zepsuty
    dźwięk.