  • 11. Data: 2011-04-30 18:30:54
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Hades" napisał:

    > nie ma w ogole czegos takiego jak "obowiazkowa gwarancja"?

    Nie ma też obowiązku kupowania na (za przeproszeniem) Allegro.

    > Zaden sprzedawca nie ma obowiazku jej wystawiac

    Takich, co nie wystawiają, omija się szerokim łukiem.

    > a skoro jest przynajmniej 6 miesiecy to i tak dobrze.

    A jelenie merdają z radości ogonkami.

    > Poza tym w przypadku pamieci firmy Kingston nie ma znaczenia
    > czy sprzedajacy udzieli jakiejkolwiek gwarancji.

    Czytałeś w ogóle opis procedury realizacji na terenie Europy tej "wieczystej
    gwarancji"?

    "1. You MUST obtain an RMA number before returning your product to Kingston.
    2. This service is only available within the USA [...]

    Europe, Middle East, Africa & UK customers
    If you believe you have a faulty product that requires replacement, please
    contact your point of purchase directly for their assistance in handling the
    warranty on your product [...]
    We kindly ask that you do not send any products directly to Kingston
    Technology until you have received written authorisation from one of our
    staff members to do so.

    A teraz, jako przeciętny Kowalski mający mętne pojęcie o przepisach prawnych
    i obcych językach, przeprowadź procedurę uzyskania RMA bez udziału
    sprzedawcy. A w tym przypadku sprzedawcą jest następny przeciętny Kowalski
    (bo przecież nie firma), który odeśle jelenia na drzewo.

    > Tak wiec zaden problem.

    "Błogosławieni ubodzy z duchu, albowiem do nich należy Królestwo
    Niebieskie", gdzie faktycznie nie ma już żadnych problemów. Bo w Polsce z
    realizacją tej "wieczystej gwarancji" problem jest, wystarczy poczytać
    archiwum pl.comp.pecet - wątek pt. "kingston gdzie zrealizować dożywotnią
    gwarancję". Na szczęście ostatni post był z happy-endem.
    Tym niemniej stwierdzenie "żaden problem" jest po prostu kłamliwe.

    JoteR

  • 12. Data: 2011-04-30 18:41:41
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "JoteR"
    [ciach]

> [...]

    > "1. You MUST obtain an RMA number before returning your product to Kingston.
    > 2. This service is only available within the USA [...]

    Przyznaje, nie czytale. Z prostego powodu. Jest napisana w niezrozumialym
    dla mnie jezyku.

    [ciach]

> [...]
    > sprzedawcy. A w tym przypadku sprzedawcą jest następny przeciętny Kowalski
    > (bo przecież nie firma), który odeśle jelenia na drzewo.

    Zapewniam ze ja osobiscie nie mam zadngo problemu z gwarancyjna wymiana
    niesprawnych pamieci firmy Kingston i zapewniam ze nie jest mi do tego potzrbne
    uzyskiwanie RMA.

> [...]
    > gwarancję". Na szczęście ostatni post był z happy-endem.
    > Tym niemniej stwierdzenie "żaden problem" jest po prostu kłamliwe.

    Szanowny JoteR. Niniejszym skladam ci w tym miejscu korzystna propozycje.
    Przysylaj mi niesprawne pamieci Kingston za ktore bardzo chetnie bede ci placil.
    Zainteresowany?
    AM

  • 13. Data: 2011-04-30 19:18:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Hades" napisał:

> [...]
    > Zapewniam ze ja osobiscie nie mam zadngo problemu z gwarancyjna wymiana
    > niesprawnych pamieci firmy Kingston i zapewniam ze nie jest mi do tego

    To świetnie. Szkoda tylko, że we wspomnianym wątku nie raczyłeś doradzić
    pytającemu, a i teraz zamiast konkretów przedstawiasz tylko puste frazesy.
    Szkoda czasu.

    JoteR

  • 14. Data: 2011-04-30 20:00:38
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > pytającemu, a i teraz zamiast konkretów przedstawiasz tylko puste frazesy.

    Zaczynasz wycofywac sie rakiem. Po pierwsze pytajacy nie prosil o porade
    czy i jak ma wymienic pamiec firmy Kingston wiec nie mialem o czym go
    informowac. Po drugie zas to ze nie jestes w stanie zrozumiec ze jesli ktos
    cos pisze to moze miec jednak racje to wybacz, ale to juz wylacznie twoj
    problem. Zakladam jednak ze glupio by ci sie bylo przyznac ze to co napisalem
    jest jednak prawda i stad taka a nie inna tresc twojej wypowiedzi. Utwierdza
    mnie ze tak moze byc to ze nie raczyles odpowiedziec na moja propozycje
    sprzedazy uszkodzonych pamieci Kngston. No coz. Mozna i tak.
    AM

  • 15. Data: 2011-04-30 20:20:29
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Hades" napisał:

    > Zaczynasz wycofywac sie rakiem. Po pierwsze pytajacy nie prosil o porade

    Jak to nie? Przeczytałeś w ogóle tamten wątek, czy strugasz głupka z
    przyzwyczajenia, bo inaczej nie potrafisz?
    Cytuję, może dotrze:
    "Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na
    gwarancji?"
    Twoich światłych rad w tamtym wątku nie widzę.

    > Po drugie zas to ze nie jestes w stanie zrozumiec ze jesli ktos cos pisze
    > to moze miec jednak racje to wybacz, ale to juz wylacznie twoj problem.

    Wypadałoby przedstawić jednak swoje racje, podpierając się konkretnym
    przykładem typu: padła mi taka i taka pamięć, postapiłem tak i tak, rezultat
    był taki i taki. Nic takiego nie przedstawiłeś.

    > Zakladam jednak ze glupio by ci sie bylo przyznac ze to co napisalem
    > jest jednak prawda

    Ale co jest prawdą? Że ty nie masz problemu? Ale być może inni będą mieć,
    przeszukają archiwum i jedyne co znajdą do oświadczenie pana Hadesa, że on
    nie ma problemu. Zaiste, bardzo pomocne.

    > Utwierdza mnie ze tak moze byc to ze nie raczyles odpowiedziec na moja
    > propozycje
    > sprzedazy uszkodzonych pamieci Kngston. No coz. Mozna i tak.

    Ja nie mam uszkodzonych pamięci Kingston, być może dlatego, że nie kupuję
    ich w bramie od nieznajomych. Szukaj frajera gdzie indziej.

    JoteR

  • 16. Data: 2011-04-30 20:51:00
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > "Padla mi pamięć Kingstona, gdzie mozna w trojmieście oddać ją na gwarancji?"
    > Twoich światłych rad w tamtym wątku nie widzę.

    Czy ty masz cos nie tak? Wymagasz odemnie ustosunkowywania sie do
    wypowiedziw jakichs innych watkach? Zarty jakies.

    > Wypadałoby przedstawić jednak swoje racje, podpierając się konkretnym
    > przykładem typu: padła mi taka i taka pamięć, postapiłem tak i tak, rezultat
    > był taki i taki. Nic takiego nie przedstawiłeś.

    Kolejny zart. Mam udawadniac komus ze nie jestem wielbladem? Napisalem
    jasno i wyraznie. Ja nie mam problemow z wymiana niesprawnych pamieci
    Kingston. Chesz mozesz wierzyc, nie chcesz nie wierz. To twoje nie moje
    zmartwienie. Od zbawiania zas swiata jest zupelnie ktos inny. Ja sie do tego
    nie poczuwam i nie mam takiego obowiazku.

    > Ale co jest prawdą? Że ty nie masz problemu? Ale być może inni będą mieć,
    > przeszukają archiwum i jedyne co znajdą do oświadczenie pana Hadesa, że on nie
    > ma problemu. Zaiste, bardzo pomocne.

    Prawda jest to co napisalem.

    > Ja nie mam uszkodzonych pamięci Kingston, być może dlatego, że nie kupuję ich
    > w bramie od nieznajomych. Szukaj frajera gdzie indziej.
    > JoteR

    Prawda jest to co ktos napisal powyzej. Ty masz cos z glowa.
    AM

  • 17. Data: 2011-04-30 21:10:44
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Hades" napisał:

    > Czy ty masz cos nie tak? Ty masz cos z glowa.

    Wobec takiego poziomu dyskusji nie pozostaje nic innego, niż pożegnać (za
    przeproszeniem) interlokutora znaną fraszką Sztaudyngera. Tą o mezaliansie
    dla psa.

    JoteR

  • 18. Data: 2011-04-30 21:19:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > znaną fraszką Sztaudyngera. Tą o mezaliansie dla psa.

    Tfu, Tuwima oczywiście. Zresztą wszystko jedno. I tak nie dotrze.

    JoteR

  • 19. Data: 2011-04-30 21:46:45
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "JoteR"

    > Tfu, Tuwima oczywiście. Zresztą wszystko jedno. I tak nie dotrze.
    > JoteR

    No tak. To jednak glowa. Wymagac od kogos zeby odebral telepatycznie
    tresc jaka ma sie glowie. Swietne. Nie bede jednak dluzny i pozwole sobie
    odpowiedzie aforyzmem S.J. Leca.
    AM

  • 20. Data: 2011-04-30 23:18:27
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 22:20:29 +0200, JoteR napisał(a):

    (ciach...)
    > Ja nie mam uszkodzonych pamięci Kingston, być może dlatego, że nie kupuję
    > ich w bramie od nieznajomych. Szukaj frajera gdzie indziej.

    Z ciekawości - jak zrealizujesz wymianę w sytuacji, kiedy sprzedawca (sklep)
    już też nie istnieje? Żeby daleko nie szukać - swego czasu zaopatrywałem
    siebie i swoich znajomych w klamoty do komputerów w znak.pl. Firma padła.
    Jak przeprowadził byś procedurę RMA bez udziału tego sprzedawcy? :)

    [ Tritter: Merry Christmas. House: And a happy go to hell. ]
    [ ("House M.D. 3x10 Marry Little Christmas") ]