  • 1. Data: 2011-04-28 20:15:38
    Temat: Wyjmowanie procesora - laptop
    Od: Andre <a...@a...pl>

    Witam.

    Wiatrak w moim bardzo juz wiekowym laptopie niemilosiernie wyje, wiec
    postanowilem zajrzec do srodka i przeczyscic. Oczywiscie okazalo sie, ze
    zebralo sie troche brudu.

    Rozebralem juz wlasciwie wiekszosc, ale zostal mi ostatni element.
    Procesor. To jest Toshiba S1800-911 z procesorem Pentium III.
    Podejrzewam, ze socket to PPGA370.

    Jak sie z tego dziadostwa wyjmuje procesor?
    Tam jest z boku taki suwaczek open/close, ale procesor ani drgnie po
    przesunieciu.

    Z gory dzieki za podpowiedz.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2011-04-28 20:40:32
    Temat: Re: Wyjmowanie procesora - laptop
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 28-04-2011 22:15, Andre napisał/a:
> [...]
    >
    > Jak sie z tego dziadostwa wyjmuje procesor?
    > Tam jest z boku taki suwaczek open/close, ale procesor ani drgnie po

    Po co chcesz wyjmować procesor?
    Wyczyść radiator i, procesor z kurzu i pasty, na nałóż nową pastę
    termoprzewodzącą i złóż wszystko ponownie.

    --
    Cz.