    From: "Hades" <w...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Date: Sat, 30 Apr 2011 20:41:41 +0200

    > Użytkownik "JoteR"
    [ciach]

    > Czytałeś w ogóle opis procedury realizacji na terenie Europy tej "wieczystej
    > gwarancji"?

    > "1. You MUST obtain an RMA number before returning your product to Kingston.
    > 2. This service is only available within the USA [...]

    Przyznaje, nie czytale. Z prostego powodu. Jest napisana w niezrozumialym
    dla mnie jezyku.

    [ciach]

    > A teraz, jako przeciętny Kowalski mający mętne pojęcie o przepisach prawnych
    > i obcych językach, przeprowadź procedurę uzyskania RMA bez udziału
    > sprzedawcy. A w tym przypadku sprzedawcą jest następny przeciętny Kowalski
    > (bo przecież nie firma), który odeśle jelenia na drzewo.

    Zapewniam ze ja osobiscie nie mam zadngo problemu z gwarancyjna wymiana
    niesprawnych pamieci firmy Kingston i zapewniam ze nie jest mi do tego potzrbne
    uzyskiwanie RMA.

    > "Błogosławieni ubodzy z duchu, albowiem do nich należy Królestwo
    > Niebieskie", gdzie faktycznie nie ma już żadnych problemów. Bo w Polsce z
    > realizacją tej "wieczystej gwarancji" problem jest, wystarczy poczytać
    > archiwum pl.comp.pecet - wątek pt. "kingston gdzie zrealizować dożywotnią
    > gwarancję". Na szczęście ostatni post był z happy-endem.
    > Tym niemniej stwierdzenie "żaden problem" jest po prostu kłamliwe.
    > JoteR

    Szanowny JoteR. Niniejszym skladam ci w tym miejscu korzystna propozycje.
    Przysylaj mi niesprawne pamieci Kingston za ktore bardzo chetnie bede ci placil.
    Zainteresowany?
    AM