  • 21. Data: 2011-04-30 23:18:27
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 02:42:03 +0200, JoteR napisał(a):

    > Mylisz się - nie dałem im takiej okazji ;->
    > http://allegro.pl/show_user.php?search=joter

    Brawa dla Ciebie. :)

    > Po prostu lektura a.p.a. pozbawiła mnie resztek złudzeń co do podejścia do
    > klienta jak i poziomu prezentowanego przez sprzedawców na (za
    > przeproszeniem) Allegro.

    JoteR - kilkanaście razy byłem sprzedającym na Allegro, kilkanaście razy
    byłem również kupującym. Może ja mam czytanie ze zrozumieniem lepiej
    opanowane, albo większe wyczulenie na coś, co śmierdzi na odległość, ale na
    kupnie na Allegro nie naciąłem się jeszcze ani razu. Również na sprzedawanym
    przeze mnie towarze nikt się nie naciął. W sytuacji, gdy sprzedając AFAIR
    jednego Radeona ten wziął i padł i nie miałem jak zrealizować wymiany po
    prostu zwróciłem nabywcy pieniądze.

    O tym, jak naciąłem się na sprzedawcy spoza Allegro możesz sobie sam
    poczytać:
    http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/
    http://maverick.jogger.pl/2011/03/04/komoorki-pl-nok
    ia-poland-czyli-moje-przeboje-ze52-czesc2/
    I zapewniam Cię, że pomimo tego, że telefon w końcu sklep komoorki.pl mi
    wymienił na nowy, nie jest to ostatni wpis z tej serii. Z takim szczytem
    bezczelności, to ja się na Allegro jeszcze - na szczęście - nie spotkałem.

    Allegro jest również odbiciem całego naszego społeczeństwa i ukształtowanego
    "podejścia do klienta". To, że większość to cwaniaki nie implikuje
    jednocześnie, że wszyscy wystawiający tam rzeczy do sprzedania, to tego typu
    osobnicy. Tego, że samo Allegro ma swoje "za uszami" nie kwestionuję i nie
    usprawiedliwiam - też mnie któregoś dnia mało krew nie zalała po tym, jak
    nie działało "płacę z Allegro", a sama obsługa rżnęła głupa.

    > Ale jak widać niektórzy nadal traktują ten portal i grasujących na nim
    > handlarzy jako wyrocznię i dobrze jest czasem otworzyć im oczy.

    IMVHO Ty nie otwierasz oczu posługując się konkretnymi przypadkami, tylko
    jedziesz po całym serwisie. Jak gdyby wszyscy sprzedający tam byli tylko
    ćwokami szukającymi jelenia.

    > Więc jak z tymi pamięciami - które zdjęcie przedstawia to, co ewentualnie
    > dostaniesz, jak prześlesz w ciemno swoje pieniądze nieznanemu osobnikowi,
    > który na owe "fabrycznie nowe" rzekome Kingstony daje ledwo 6-miesięczną
    > gwarancję? ;->
    > http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

    Nie sprawdzałem tej aukcji. Podrzuć jeszcze raz linka, to Ci powiem, czy bym
    się na takowy zakup skusił, OK? :)

    [ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 22. Data: 2011-05-01 11:01:34
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Z ciekawości - jak zrealizujesz wymianę w sytuacji, kiedy sprzedawca
    > (sklep) już też nie istnieje? Żeby daleko nie szukać - swego czasu
    > zaopatrywałem siebie i swoich znajomych w klamoty do komputerów
    > w znak.pl. Firma padła.
    > Jak przeprowadził byś procedurę RMA bez udziału tego sprzedawcy? :)

    Podawałem wątek, w którym - w odróżnieniu od niektórych wymądrzających się
    tu buców - ktoś uczynny podał namiary na firmą Ultramedia, która - cytuję:
    "obsługuje tylko użytkowników końcowych, którzy nie maja możliwości
    zgłoszenia reklamacji w punkcie sprzedaży"
    http://www.ultramedia.pl/centrum_serwisowe_firmy_kin
    gstone.html
    Wygląda, że to działa, zresztą namiarodawca napisał, że rezultat był
    pozytywny.
    Sam nie miałem okazji tego wypróbować, gdyż - jak pisałem - nie zaopatruję
    się u dresów w bramie czy innym (za przeproszeniem) Allegro i żaden Kingston
    o parametrach uzasadniających opłacalność jego reanimacji jeszcze mi nie
    padł.

    JoteR

  • 23. Data: 2011-05-01 14:26:15
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "CUT_INZ" napisał w wiadomości grup
    > Czy to wymysł sprzedającego, czy faktycznie są dedykowane pamięci.

    Mnie ta aukcja zaciekawiła:
    http://allegro.pl/nowe-pamieci-samsung-ddr-1gb-400-m
    hz-pc3200-gwa-i1585522629.html

    "Lista chipsetów płyt głównych na których działają pamięci
    SIS 655, SIS 650GX, SIS 650, , VIA APPOLLO P4X400, VIA K8M800,
    VIA K8M890, VIA K8N800, VIA K8N890, VIA K8T800, VIA K8T890, VIA K8T900, VIA
    PT800,
    VIA PT880, VIA PT890, VIA P4M800, VIA P4M800 PRO, VIA P4M890, VIA P4M900, VIA
    PN800,
    SIS 648, SIS 649, SIS 650, SIS 651, SIS 656, SIS 661, SIS 748, SIS 750, SIS
    755, SIS 756, SIS 661FX
    VIA P4X266A, VIA KT266/333 (bez ASUS KT266/333), VIA KT600 (bez ASUS KT600),
    VIA PT800,
    SIS 645, SIS 648, 648FX, SIS 746FX, KM400, KM266/266/266a, K8T800, KT 880, KT
    400, KT 400A,
    NFORCE 250GB, ULI CHIPSETS, NFORCE 4 SLI

    !!!!! Nie współpracują z chipetami INTEL !!!!!"

  • 24. Data: 2011-05-03 00:59:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 1 May 2011 13:01:34 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    gstone.html
    > Wygląda, że to działa, zresztą namiarodawca napisał, że rezultat był

    Jest to jakaś droga postępowania. Choć jak siebie znam - w przypadku
    zakończenia działalności przez sklep, w którym dane pamięci kupiłem -
    uderzałbym bezpośrdnio do Kingston Polska.

> [...]
    > o parametrach uzasadniających opłacalność jego reanimacji jeszcze mi nie

    JoteR - nie każdy sprzedający na Allegro, to podobnego "kalibru" osobnik,
    jak dres w bramie. Uważaj na trochę za nisko przelatujące kwantyfikatory.

    [ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone ]
    [ możliwości regeneracyjne. (znalezione w necie) ]