  • 1. Data: 2011-04-29 14:08:05
    Temat: Partycja logiczna na dysku Partition Magic 200 GB
    Od: "Taz" <t...@i...pl>

    Witam,
    nie do końca może to temat na tę grupę, ale może ktoś by mi
    odpowiedział.
    Podobno Partition Magic 8.0 obsługuje partycje do 160 GB.
    Ja utworzyłem 208 GB, no fakt że te update informacji
    systemowych trwały znacznie
    dłużej niż przy tworzeniu mniejszych, ale utworzył.
    Czy można go używać do tak dużych partycji, czy powstają
    jakieś nieprawidłowości?