  • 1. Data: 2011-04-29 21:50:53
    Temat: RAM tylko dla AMD?
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1572557365

    Pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Sprzedawca napisał "Pamięci
    przeznaczone dla platform AMD"

    Czy to wymysł sprzedającego, czy faktycznie są dedykowane pamięci.

  • 2. Data: 2011-04-29 21:55:45
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "CUT_INZ" napisał:

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1572557365
    >
    > Sprzedawca napisał "Pamięci przeznaczone dla platform AMD"

    Sprzedawca nic takiego nie napisał.
    Masz jakiś osobisty interes w zainteresowaniu grupy tą akurat aukcją?

    JoteR

  • 3. Data: 2011-04-29 22:37:14
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-29 23:55, JoteR pisze:
    > Sprzedawca nic takiego nie napisał.
    Ale napisał "testowana na płytach głównych AMD"
    Swego czasu (jeszcze niedawno) leżały w pewnej polskiej hurtowni pamięci
    DDR oznaczone AM1 - na starszych płytach pod AMD z podstawkami
    "starszymi niż AM2" (czyli 939 itp) działały poprawnie, a z innymi
    bywały dziwne problemy i brak stabilności, założenie było takie "nie
    wsadzać ich nigdzie poza 754/939"

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2011-04-29 22:54:59
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BartekK" napisał:

    > Ale napisał "testowana na płytach głównych AMD"

    To delikatna różnica. Ale później faktycznie pojawił się dopisek na samym
    dole o przeznaczeniu tych pamięci dla platformy AMD. Musi jakieś odrzuty
    produkcyjne ;->

> [...]
    > niż AM2" (czyli 939 itp) działały poprawnie, a z innymi bywały dziwne
    > problemy i brak stabilności, założenie było takie "nie wsadzać ich nigdzie

    Ale to jest Kingston, pomimo że ValueRAM, i nic w tej specyfikacji
    http://www.valueram.com/datasheets/KVR400X64C3A_1G.p
    df
    nie wskazuje na przeznaczenie tych modułów do niepełnosprawnych płyt.
    Zresztą ja (jeszcze od czasów SDR) kupuję tylko Kingstony i jeszcze mi się
    nie zdarzyło, żeby odmówiły współpracy z płytami obsługującymi dane
    parametry, obojętnie czy na Intelach czy na (za przeproszeniem) VIA.
    IMHO ten dopisek to swojego rodzaju dupochron.

    JoteR

  • 5. Data: 2011-04-29 23:02:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > Ale to jest Kingston,

    Chociaż jak patrzę na obydwa zdjęcia, to mam coraz więcej wątpliwości, co
    tak naprawdę jest przedmiotem sprzedaży, czy te moduły w pudełkach, czy może
    ta samoróbka na dolnej fotografii. W każdym razie sprzedawca kręci i ja bym
    radził trzymać się z daleka zarówno od tej aukcji, jak i od całego (za
    przeproszeniem) Allegro.

    JoteR

  • 6. Data: 2011-04-30 00:18:28
    Temat: Re: RAM tylko dla AMD? [OT]
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 01:02:49 +0200, JoteR napisał(a):

> [...]
    > radził trzymać się z daleka zarówno od tej aukcji, jak i od całego (za

    JoteR - ja rozumiem, żeś się naciął kiedyś, ale u Ciebie to już zakrawa na
    manię prześladowczą...

    [ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
    [ (Romek Rumpel) ]

  • 7. Data: 2011-04-30 00:42:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > JoteR - ja rozumiem, żeś się naciął kiedyś,

    Mylisz się - nie dałem im takiej okazji ;->
    http://allegro.pl/show_user.php?search=joter

    > ale u Ciebie to już zakrawa na manię prześladowczą...

    Po prostu lektura a.p.a. pozbawiła mnie resztek złudzeń co do podejścia do
    klienta jak i poziomu prezentowanego przez sprzedawców na (za
    przeproszeniem) Allegro. Ale jak widać niektórzy nadal traktują ten portal i
    grasujących na nim handlarzy jako wyrocznię i dobrze jest czasem otworzyć im
    oczy.

    Więc jak z tymi pamięciami - które zdjęcie przedstawia to, co ewentualnie
    dostaniesz, jak prześlesz w ciemno swoje pieniądze nieznanemu osobnikowi,
    który na owe "fabrycznie nowe" rzekome Kingstony daje ledwo 6-miesięczną
    gwarancję? ;->
    http://www.kingston.com/plroot/company/warranty.asp

    JoteR

  • 8. Data: 2011-04-30 00:49:56
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mylisz się - nie dałem im takiej okazji ;->
    > http://allegro.pl/show_user.php?search=joter

    W takim razie po kiego założyłeś konto prawie 11 lat temu? Nadal analizujesz
    regulamin? :)

  • 9. Data: 2011-04-30 05:28:39
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Santana napisał:
    > Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie po kiego założyłeś konto prawie 11 lat temu? Nadal analizujesz
    > regulamin? :)

    Bo regulamin sie tak szybko zmienia. No i interfejs ciagle zmieniaja,
    zanim sie czlowiek nauczy to juz jest nowy :) i trzeba sie douczac :)

  • 10. Data: 2011-04-30 17:12:25
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "JoteR"
    [ciach]

> [...]
    > który na owe "fabrycznie nowe" rzekome Kingstony daje ledwo 6-miesięczną

    Pamietasz jednak o tym ze nie ma w ogole czegos takiego jak "obowiazkowa
    gwarancja"? Zaden sprzedawca nie ma obowiazku jej wystawiac a skoro jest
    przynajmniej 6 miesiecy to i tak dobrze. Poza tym w przypadku pamieci firmy
    Kingston nie ma znaczenia czy sprzedajacy udzieli jakiejkolwiek gwarancji.
    Jesli pamiec Kingston przestanie prawidlowo dzialac to sie ja pakuje, wysyla
    do serwisu i otrzymuje sie w zamian nowa. Tak wiec zaden problem.
    AM