    From: AlF <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: R1 v FZ1 - porownanie?
    Date: Fri, 01 May 2009 08:04:42 -0700

    Qlfon wrote:
    > AlF pisze:
    >

    > To ja bym poprosil o takie porowanie. Pierwszy Fazer jest ma mojej
    > liscie zakupow na ten rok.

    wyslane - daj znac czy nie doszlo ...

    > Problemy z 2 gen znam bo byly obszernie
    > opisywane w UK. Ktos podobno nawet wypuscil cos na ksztalt modulu
    > wpinanego w instalacje, ktory poprawia reakcje na gaz i przebieg momentu
    > na dole. Niestety nie pamietam juz kto to zrobil i jak sie zwalo:(

    w USA byly/sa za $kikaset dostepne modyfikacje do '06. Wiem ze fabryka
    to naprawila juz '07.

    z moich uwag - nie wiem jak gen2, ale FZ1 _potrzebuje_ twardsze sprezyny
    na ciezszych jezdzcow i to ze wzgledu na komfort.

    a czy moge zapytac co inneg rozwazasz procz FZ-1?

    Alf