eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleR1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 52

  • 31. Data: 2011-12-28 21:28:51
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Monster <a...@o...pl> wrote:
    >> Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
    >> sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
    >> lokomotywa.
    >>
    > Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P
    >
    Moze w salonie nie zauwazyl ze to jest Kolumn/McD werszyn?

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 32. Data: 2011-12-28 21:30:19
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 22:10, AZ pisze:
    > On 2011-12-28, Monster<a...@o...pl> wrote:
    >>
    >> moto ma się przede wszystkim podobać,
    >>
    > Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.
    >
    to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 33. Data: 2011-12-28 22:12:43
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-12-28 20:51, Monster wrote:

    > ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości
    > zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
    > co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
    > Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.

    Twój poprzednik.. :-)


    --
    jeDrASS


  • 34. Data: 2011-12-28 22:16:16
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-12-28 22:30, Monster wrote:

    > to też,ale lubię mieć motocykle które jakoś wyglądają.

    jadzie.. wygląda.. i ma to coś :-D jakoś włosi potrafią to wszystko
    połączyć.. choć nie zawsze ;-)

    --
    jeDrASS


  • 35. Data: 2011-12-28 22:27:38
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:
    > On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:
    >
    >> Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
    >
    > wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
    > własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
    > jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
    > jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
    > radzących sobie w temacie.


    Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g...
    z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki
    Jog RR 50 LC (Lorenzo)


  • 36. Data: 2011-12-29 08:38:48
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 28-12-2011 o 23:27:38 marider <2...@g...pl> napisał(a):

    > Niestety zna jedna pechowa 999 kulegi i dlatego trzyma sie od tego g...
    > z daleka :] Predzej bym kupil HD czopa niz Wlocha.

    Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się nie
    tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini, Ducati,
    Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.

    W życiu bym nie kupił.

    A nie, cholera. Kupiłem.

    Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

    --
    Nikanor [TE630, SH300, DR350]


  • 37. Data: 2011-12-29 08:51:32
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-29 09:38, Nikanor pisze:

    > Right. Z kulturą motoryzacyjną to Włosi daleko za Murzynami. Czego się
    > nie tknęli to spieprzyli, makaroniarze: Bugatti, Ferrari, Lamborghini,
    > Ducati, Agusta, Vespa, Eurofighter, Pendolino... itd, itp.
    >
    > W życiu bym nie kupił.
    Na połowę twojej listy mało kogo stać,ale fakt sprzęt do drażnienia
    sąsiadów.

    Vespa?pół Świata na tym jezdzi.
    >
    > A nie, cholera. Kupiłem.
    >
    > Ale na szczęście Huska już jest niemiecka, to można.

    Co za róznica i tak wszystko składane na Tajwanie



    --
    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem


  • 38. Data: 2011-12-29 18:51:42
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
    1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
    różni w jeździe poza torem!?

    Motocykle te, mimo że można je przerobić na torowe maszynki, są
    oczywiście zbudowane do jazdy po ulicach, mają rejestracje, światła
    ale są jednymi z najlepszych i właśnie na tym mi zależy. Podkreślam ze
    w ogóle włoszczyzna mnie nie interesuje, tak samo jak BMW i Kawasaki.

    Rozumiem że brak jakichkolwiek konkretów w tej sprawie świadczy zę są
    to po prostu dwa porządne sprzęty które trudno rozróżnić poza
    firmowymi kolorami i tym że gixxer ma dół a r1 w porównaniu nie ma.
    Czy to tyle?

    Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
    skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
    napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
    końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
    zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
    na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...


  • 39. Data: 2011-12-29 20:48:09
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
    > Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
    > 1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
    > różni w jeździe poza torem!?

    Jezdzil.

    > Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
    > skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
    > napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
    > końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
    > zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
    > na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...

    w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze
    starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do
    opisow bo gixy mieli/maja.


    Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba
    po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw .

    R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
    Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
    padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
    l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow -
    KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie
    wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo
    zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo
    dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow
    ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy
    OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi
    halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do
    gumowania je kupuje).


    K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po
    poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach
    100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk
    lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy
    posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i
    wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
    Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic
    nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik
    pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo
    pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma
    siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1.
    Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1
    i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo
    na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.


    Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy
    tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor
    -im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj
    testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto
    mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy
    eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny
    podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.


    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki
    Jog RR 50 LC (Lorenzo)


  • 40. Data: 2011-12-29 20:51:23
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

    > Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
    > sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
    > lokomotywa.
    >
    w tym pierwszym, nie urwala, tylko cale kolo rozjebalo, gdzie siabierak
    znajduje, a pozniej skrzynia w nim padla

    --
    Pozdrawiam
    Michal V-R
    gg 9409047
    ----------------------------------------
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy
    ----------------------------------------

strony : 1 ... 3 . [ 4 ] . 5 . 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: