  • 21. Data: 2011-12-27 21:56:37
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-27 22:23, Monster pisze:
    > Ile by w to nie wpakować kasy to dalej zwykły przecinak,po dwóch latach
    > mocno przeterminowany,nie lepiej coś ponadczasowego,MV czy 916/1098?

    Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
    serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
    cuda niewidy, prawda? ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 22. Data: 2011-12-28 08:18:47
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Gru, 22:56, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Wloszczyzna to tylko do zupy albo dla napalenca-amatora (pomijajac
    > serwis w Polszy). Ale mozna z HDczopka zrobic choinke, tam to dopiero
    > cuda niewidy, prawda? ;)

    Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.
    Z HD dopiero jest zabawa,pół moto do wymiany żeby się dało na lawetę
    wjechać:-)

    Tomek

  • 23. Data: 2011-12-28 09:44:47
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
    > R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

    i drgania na kierownicy prostuja palce niektorym
    o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
    testowalam

    --
    ania

  • 24. Data: 2011-12-28 10:07:57
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 10:44, ania pisze:

    > o litrowej suce nic nie mowie, bo mi sie nigdy nie podobala, wiec nawet nie
    > testowalam

    750 lepsze - nieprawdaz ? :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 25. Data: 2011-12-28 10:33:02
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Norbi"

    > 750 lepsze - nieprawdaz ? :)

    do miasta, czy na turystyka - bez dwoch zdan
    ale jednak litr to litr :-P i na razie nie zmieniam zdania, chociaz nowe 3/4
    jest znowu calkiem calkiem

    --
    ania

  • 26. Data: 2011-12-28 19:13:26
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-12-28 09:18, Monster wrote:

    > Z tą zupą nie tak źle,z serwisem już nie jest ciężko.

    wygląda na to że poprzednik to na włochu nie jechał ani nie zna
    własciciela jakiegoś.. Mozna się przychrzaniać, ale mają swój urok. A
    jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
    jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców
    radzących sobie w temacie.

    --
    jeDrASS plus naga włoszka

  • 27. Data: 2011-12-28 19:51:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 20:13, jeDrASS pisze:

> [...]
    > jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
    > jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców

    ja czy przedpoprzednik?:-)Jezdziłem długo i jeszcze w przyszłości
    zamierzam,detale to jest to,moto ma się przede wszystkim podobać,no i po
    co mam dokładać Ohlinsa jak fabryka sama dała:-)
    Części zazwyczaj za granicą kupowałem,połowę taniej.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 28. Data: 2011-12-28 21:09:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, jeDrASS <b...@u...gov> wrote:

> [...]
    > jakością detali wbijają w ziemię wiekszośc konkurencji. Niestety serwis
    > jest trudniejszy, szczególnie Aprilki, kosztowne części i mało fachowców

    Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
    sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
    lokomotywa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2011-12-28 21:10:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > moto ma się przede wszystkim podobać,

    Cos Ci sie pozajaczkowalo. Moto ma zapierdalac, przede wszystkim.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2011-12-28 21:25:55
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-12-28 22:09, AZ pisze:

    > Ja nie jezdzilem ale widzialem dwa dukaty na Nowodworze! W jednym urwala
    > sie tylna zebatka a drugi zaczal dymic jak radziecka dwusuwowa
    > lokomotywa.

    Bo to jeden gość obydwa popsuł:-P

    --
    Tomek