  • 51. Data: 2012-01-03 19:19:52
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    > R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
    > Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
    > padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
    > l/100km,

    marider, dzięki za info, dałeś sporo do myślenia, z wieloma sprawami
    sie zgadzam bo sam jeżdżę yamahą. Moja to już bryła gruzu, ale jest
    odporna na wszystko i w detalach jest jakość - plastiki, rollgaz,
    przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy, to wszysto jest w
    zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą.

    Tylko że teraz tak - odnośnie Gixxa:
    -ma ważny do jazdy poza torem dół,
    - wszędzie jest ich pełno i łatwiej jest kupić coś w niższym pułapie
    cenowym, albo w ogóle coś
    - mają pękatą ramę i zajebiste chłodnice i mimo że napisałeś że są
    niższe to wdają sie sporo szersze i raczej jednak większe.
    - są mimo to faktycznie lżejsze, ale akurat to ma teraz mniejsze
    znaczenie, to klasa jednak jednych z najlżejszych motocykli.

    Ponieważ mój moto jakoś tak często sie niespodziewanie wywraca, kominy
    Gixa bardzo mię irytują, jak potężne osłony sie na to zakłada?

    R1 sprawia wrażenie smukłej i zwinnej co też jest dobre.

    Wybór jest.

  • 52. Data: 2012-01-04 00:11:57
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-03 20:19, rightbent80 pisze:
> [...]
    > przełączniki, śrubki, dekle, rama, te sprawy, to wszysto jest w
    > zajefajnej jakośći i generalnie sercem jestem z jamą.

    To wez Gixa (tylko dobrze rame obadaj ;) ), najwyzej go sprzedasz jak Ci
    nie podpasuje :) Albo w R1 wymien zebatki na -1/+2 (najtanszy mod i
    jeden z lepszych) i nie bedziesz narzekal na az taki brak dolu ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki