  • 1. Data: 2011-12-20 22:42:19
    Temat: Piątkowo, choć nie piątek - kupno motocykla
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    http://www.sadistic.pl/kupowanie-motocykla-vt96475.h
    tm

    Można przewinąć odrazu do drugiej minuty :D

    Pozdrawiam,
    Drzewo.

  • 2. Data: 2011-12-20 22:58:28
    Temat: Re: Pi?tkowo, choae nie pi?tek - kupno motocykla
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Drzewo <d...@w...pl> wrote:
    > http://www.sadistic.pl/kupowanie-motocykla-vt96475.h
    tm

    > Mo?na przewin?ae odrazu do drugiej minuty :D

    Dobre, ciekawe jak sie zakonczylo ale widac ze goscia strach oblecial
    ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-21 08:25:25
    Temat: Re: Piątkowo, choć nie piątek - kupno motocykla
    Od: przemeKa <p...@o...pl>

    przydała by się się zakładka na oto moto czy allegro żeby człowieki co
    już zrobili parę setek kmów i zawiedli się czy też obejrzeli motor
    mogliby opisać swoje spostrzeżenia . Też jeździłem z kolegą do
    "ideałów" a ludzka bezczelność zasługuje właśnie żeby choć tylko dać w
    ryj

  • 4. Data: 2011-12-21 09:09:38
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 09:25, przemeKa pisze:
> [...]
    > mogliby opisać swoje spostrzeżenia . Też jeździłem z kolegą do
    > "ideałów" a ludzka bezczelność zasługuje właśnie żeby choć tylko dać w

    Trzeba byl odac. Ja znam osobiscie przypadki gdzie klamliwy sprzedawca
    dostal w pysk.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2011-12-21 12:58:39
    Od: <MW>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-12-21 09:25, przemeKa pisze:
    >
    > Trzeba byl odac. Ja znam osobiscie przypadki gdzie klamliwy sprzedawca
    > dostal w pysk.

    Ja spotkałem tylko raz taki przypadek bezczelnego kłamstwa
    "motoryzacyjnego", że chciałem dać wrednej kurwie w pysk - niestety, okazała
    się kobietą, w dodatku prawdopodobnie pierdolniętą.
    Zamieściła zupełnie inne zdjęcia, nie zgadzało się wyposażenie (nie było
    praktycznie żadnego elementu, który wymieniła w ogłoszeniu) - nie zgadzał
    się nawet rocznik. Zgadzała sie oczywiście tylko cena. Dzwoniłem do niej
    oczywiście w dniu przyjazdu, upewniałem się co do wyposażenia.

    Do dzis został mi tylko telefon: 669569407, pizda mieszka w Głogowie
    Małopolskim.

    Wrzucam tu, ku pamięci googla, niech będzie przestrogą dla innych.

    669569407, oszustka z Głogowa Małopolskiego - nie daj się nabrać!

  • 6. Data: 2011-12-21 13:08:51
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ja spotkałem tylko raz taki przypadek bezczelnego kłamstwa
    > "motoryzacyjnego", że chciałem dać wrednej kurwie w pysk - niestety,
    > okazała się kobietą, w dodatku prawdopodobnie pierdolniętą.

    Bo Ty taki niedomyślny...
    Dziewczyna chciała poznać silnego, odważnego chłopa, a ten się nie połapał.
    :)
    WOJO