-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: marider <2...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
Date: Thu, 29 Dec 2011 21:48:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 66
Message-ID: <jdijm8$ip8$1@inews.gazeta.pl>
References: <8...@u...googlegroups.com>
<9...@m...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: sub237-139.elpos.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1325191688 19240 85.193.237.139 (29 Dec 2011 20:48:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Dec 2011 20:48:08 +0000 (UTC)
X-User: 2marider
X-Antivirus: avast! (VPS 111229-0, 2011-12-29), Outbound message
In-Reply-To: <9...@m...googlegroups.com>
X-Antivirus-Status: Clean
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:649308
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-12-29 19:51, rightbent80 pisze:
> Hej wracam z tym zagadnieniem, czy ktoś tutaj jeździł na R1 i GSX-R
> 1000 i może napisać parę słów w czym są te motocykle podobne, a co je
> różni w jeździe poza torem!?
Jezdzil.
> Na którym sie wygodniej siedzi, który jest zwinniejszy, ile pali r1
> skoro mówi sie że tak duzo pali a ile gsxr, który ma tańsze częśći jak
> napęd, owiewki, który jest bardziej odporny na złe traktowanie, w
> końcu który warto kupić w kontekście ceny do jakości i ogólnego
> zadowolenia z użytkowania poza torem. Np MotorcycleUSA wyraźnie stawia
> na gixxera od 2005 praktycznie, potem deklasuje go s1000...
w K6 nie odpowiadal mi 0-1 gaz i reakcja na odkrecenie. To tyle ze
starszych Suk, moze cos gildor lub tomek napisza lub dadza linka do
opisow bo gixy mieli/maja.
Tu masz moj i mojego kumpla wykres porownawczy z hamowni R1 vs K7 (oba
po dodatkach): http://tinyurl.com/3yz37mw .
R1 - dla mnie lepszy wyglad, hamulce, latwiej w zakretach, generalnie
Yamaha i dluzszy serwis (generalnie antysuzukowy jestem bo za wiele
padalcow widzialem ze znaczkiem "S"), spalanie srednio cos kolo 7
l/100km, po 180km zapalala mi sie rezerwa ale mialem kilka dodatkow -
KN, pc3 i pelny uklad. Max cyferkami slabsza od GSXRa i wolniej sie
wkreca na obroty ale jezdzilo mi sie i tak lepiej R1 (w sumie nieduzo bo
zrobilem jakies 4 tys km jedynie zanim ja zabrali), a - zeby bylo
dynamicznie to trzeba krecic powyzej 8 tys obr, nie meczy nadgarstkow
ani plecow, przydaje sie wyzsza szyba, widocznosc do tylu OK. Zawiasy
OK, na zegarach wszystko jasno i przejrzyscie poustawiane, sprzeglo lubi
halasowac (zalezne jak wlasciciel dba o sprzeta a duzo dresow do
gumowania je kupuje).
K7 - nizszy i mniejszy niz r1, mniejsze spalanie (na objazdowce po
poludniowe Europie zeszla na 4,5l/100km na trybie c z jazda w okolicach
100-120), na minus ciezki katalizator, podwojne tlumiki (choc i talk
lepiej wygladaja niz te banany w k9), wyglad lipa no i kumpel 2 razy
posadzil w tym g... panewki (raz niedopilnowal poziomu oleju i
wystarczylo do zmielenia). Zrobil w tym sezonie 22 tys km.
Poza tym K7 wykonanie ma tandetne - rozebranie tego z plastikow zeby nic
nie polamac to sztuka, wszedzie jakies zatrzaski, wpinki, srynki, silnik
pomagalem kumplowi wyjmowac z tego 2 razy (patrz walka). Twardo
pracujacy silnik. Lusterka sa jakos wasko i malo widac z tylu, wezsze ma
siedzenie kierowcy znaczy zbiornik bardziej sie w jaja wcina niz r1.
Plus dla mnie byl taki ze nie grzal w dupe ani w prawa noge jak moja R1
i mial wyswietlacz biegow w standardzie. Mody A-B-C, dobrze sie latalo
na B ale ja uzytkownik drogowy jestem a nie pilot oblatywacz.
Tyle ze w/w masz o 2007. Nikt Ci nie powie jednoznacznie - kup to czy
tamto bo to nie chleb zytni czy przenny za 3zl. Twoja kasa i Twoj wybor
-im wiecej wiesz tym bardziej trafny-, grzeb w necie, czytaj, szukaj
testow porownawczych itd a tu sie pochwal co nabyles :) BTW kazde moto
mozna zarznac w kilka/nascie minut i to bez specjalnego wysilku. Rzeczy
eksploatacyjne typu olej, opony, lancuch, klocki, zebatki itp. - ceny
podobne a zuzycie gdzie szybciej to juz zalezy od Twojego stylu jazdy itd.
Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki
Jog RR 50 LC (Lorenzo)
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.11 20:51 Michał V-R
- 29.12.11 20:52 Michał V-R
- 30.12.11 10:27 Hinek
- 30.12.11 15:22 Tytus z domQ
- 30.12.11 19:29 Songoku
- 30.12.11 21:10 zefir
- 30.12.11 21:55 Nikanor
- 30.12.11 22:02 Nikanor
- 31.12.11 09:38 Tytus z domQ
- 31.12.11 11:35 zefir
- 31.12.11 12:54 Kuczu
- 03.01.12 19:19 rightbent80
- 04.01.12 00:11 marider
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=