  • 1. Data: 2011-12-26 09:30:49
    Temat: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
    modele mniej więcej od 2006 roku?

  • 2. Data: 2011-12-26 12:41:38
    Temat: Re: R1 i GSX-R 1000 za i przeciw
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-26, rightbent80 <r...@g...com> wrote:
    > WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
    > modele mniej więcej od 2006 roku?

    Poza torem to wazna jest estetyka na ktora plec piekna mocno zwraca uwage.
    Trzeba by zrobic ankiete w jakiejs galerii handlowej czy pod innym
    Mc-kiem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2011-12-27 07:52:53
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    rightbent80 napisał(a):
    > WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
    > modele mniej więcej od 2006 roku?

    R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 4. Data: 2011-12-27 09:32:43
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał

    > Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

    Znaczy się - zdąży uciec?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2011-12-27 09:44:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > R1 sa wolne i nie hamuja. Byle babcia szybciej przechodzi przez ulice.

    Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.
    Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2011-12-27 10:57:29
    Od: marider <2...@g...pl>

    Widac ze gosc ma nieduze pojecie o R1 i GSXR a Wy sie nabijacie jak
    zwykle ;P Szybciej sie konkretow dowie jak poszpera w google niz tu
    zadajac proste pytanie.

    W dniu 2011-12-27 10:44, AZ pisze:
> [...]

    Chyba nie bardzo. Odbila sie baba z wlasnej glupoty i bedziecie o tym
    majaczyc jak o bankomacie Wieslawa przez nastepna dekade. Na zdrowie ;)

    > Chyba, ze jest to najlepiej doinwestowana i najpiekniejsza R! w Polsce.

    Masz racje AZ- doinwestowana jest na pewno ale czy najpiekniejsza to nie
    wiem, inni osadza. Na razie nie widzialem w Polszy zadnej bardziej
    wypieszczonej albo zwyczajnie tu nie ma takich egzemplarzy a golasy
    ktore sa, to w 3/4 sciagniety i sklepany zlom glownie z USA czy wykopane
    z innych zlomowisk. Sami dokladnie wiecie co za kwiatki lataja po rynku
    i po drogach a jesli nie, to Wam wspolczuje :)

    Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

    > Przed nia babcie nie daja rady uciec :-(

    Teraz ma juz sw. spokoj, odbila sobie za to na moim zdrowiu i kieszeni -
    operacje w tym popapranym kraju zalatwilem po znajomosci bo bym czekal
    do 2015 proszac łaski. A stara lezy 1,5m pod ziemia i sie przewraca na
    boki ze smiechu.

    Pzdr
    PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
    3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 7. Data: 2011-12-27 11:00:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Pzdr
    > PS: ostatnio kupilem Ohlinsa, zmienilem felgi, dorzucilem sety Gillesa +
    > 3/4 Akrapovica, tj. tlumiki i y-pipe (Santa sie spisal w tym roku ;)).

    Daj znac na wiosne jakie czasy wykrecasz :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-12-27 11:06:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-27, marider <2...@g...pl> wrote:

    > Tu jest troche fotek kumpla dla ciekawskich: http://tinyurl.com/cxnh4np

    https://profiles.google.com/111554777461761137271/ph
    otos/5662623262999509201/5662624044104643602

    Zamknales ogranicznik? Szacun!

    --
    Artur

  • 9. Data: 2011-12-27 11:11:24
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-12-26 10:30, rightbent80 pisze:
    > WItam, chciałbym poznać za i przeciw R1 i GSXR w jeździe poza torem -
    > modele mniej więcej od 2006 roku?

    Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

    Ogolnie - po roku 06 bardziej uniwersalny jest zdecydowanie gixer
    R1 nie posiada wcale dolu i pali jak glupia.

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 10. Data: 2011-12-27 12:15:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 27.12.2011 12:11, Norbi pisze:

    > Standard - jak zwykle przy rozmowie o R1 schodzi na babcie :)

    oj zmienia się. Juz nikt nie pyta czy to na pierwsze moto.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"