  • 11. Data: 2009-12-15 18:08:14
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:04:20 +0100, Leszek napisał(a):

    > Czy jest bardzo cichy?

    Popcorn sam z siebie nie wydaje żadnych dźwięków, jest chłodzony pasywnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2009-12-15 18:11:37
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Różnica nie jest duża. Oprócz tego nie wiem po co zgrywać, skoro na tym
    > jest klient torrenta i rapidshare.
    > Rozpakowanie pliku 700 MB z popcorna na popcorna przez sieć 100 Mbit trwa
    > około 3-4 minut, po USB będzie może minutę mniej - w życiu nie chciałoby mi
    > się podpinać po USB, zwłaszcza, że to automatycznie odpina dysk od
    > Popcorna, czyli nic w tym czasie nie można oglądać.

    Chodziło mi o kopiowanie z peceta na popcorna, ale pewnie tranfer byłby
    podobny. On potrafi ściągać z rapidshare i rozpakowywać? Ma taką
    przeglądarkę, że można każde forum wygodnie przejrzeć i wyszukać linki?
    Da się przejrzeć filmweb?

  • 13. Data: 2009-12-15 18:15:02
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:

> [...]

    Nie miałem jeszcze w życiu dysku twardego USB, stąd nadzieja, że film da
    się skopiować w 20 s. Szkoda wielka, że tak wolno te dyski działają...

  • 14. Data: 2009-12-15 18:15:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:11:37 +0100, Leszek napisał(a):

> [...]
    > podobny. On potrafi ściągać z rapidshare i rozpakowywać? Ma taką
    > przeglądarkę, że można każde forum wygodnie przejrzeć i wyszukać linki?

    Nie ma przeglądarki, bo to jest media player a nie web browser

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2009-12-15 18:18:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:15:02 +0100, Leszek napisał(a):

    > Nie miałem jeszcze w życiu dysku twardego USB, stąd nadzieja, że film da
    > się skopiować w 20 s. Szkoda wielka, że tak wolno te dyski działają...

    Jak coś jest rzeczywiście dyskiem USB i masz szybkie dyski w komputerze, to
    owszem, da się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 16. Data: 2009-12-15 18:21:51
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie ma przeglądarki, bo to jest media player a nie web browser

    Możesz napisać, jak działa ten klient rapidshare?

  • 17. Data: 2009-12-15 18:33:44
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:

    > Ale ma niestety taką wadę, że jego partycja jest linuxowa i trzeba chyba
    > za każdym razem jakoś specjalnie otwierać jego dysk po podłączeniu do
    > kompa? Używam Win 7.

    gdzieś tak wcześniej wyczytałem, a teraz czytam, że obsługuje jednak
    partycje NTFS i FAT32

  • 18. Data: 2009-12-15 20:08:15
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 15 Dec 2009, Leszek wrote:

> [...]
    | 100 Gbit ethernet. Po prostu chcę szybko zgrać tak z 1 TB materiału na ten

    oj , chyba cos zamotales

    niezla porcja , uwzgledniajac , ze film HD - 2 godz (strumień ~20 Mbps)
    to tylko ~16 GBy (pi * oko)

    jezeli uwazasz ze w 3 dni to szybko , to bedzie oki
    ( letka przesada ; +- 2 dni )

    | Mam router przewodowy Pentagram chyba w tym standardzie 100 Gbit ethernet.
    | Jaki masz faktyczny transfer po sieci i na jakim routerze?

    skad wziales ten "100 Gbit ethernet" ???

  • 19. Data: 2009-12-15 20:14:13
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > Czy jest bardzo cichy?

    zalezy co uwazasz za jest cieche , bo dysk twardy
    w nocy , na pewno nie jest cichy
    nawet 2.5" , albo eko

    chyba , ze mieszkasz na ruchliwej ulicy , albo
    masz wade sluchu

    sprawdza sie SSD , ale jest drogi i stosunkowo
    maly : np. tani Transcend (32 GBy) , kosztuje
    ~400 zl

  • 20. Data: 2009-12-15 20:18:51
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:

    > oj , chyba cos zamotales

    Miało być 100 Mbit ethernet

> [...]
    >
    > jezeli uwazasz ze w 3 dni to szybko , to bedzie oki
    > ( letka przesada ; +- 2 dni )

    > skad wziales ten "100 Gbit ethernet" ???

    Chciałem zgrać wszystko co mam i spokojnie oglądać bez szumu 5
    wentylatorów w komputerze,