  • 1. Data: 2009-12-15 15:32:46
    Temat: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Bardzo proszę o opinie na temat tego modelu, bo bardzo mnie korci jego
    zakup, a nie chcę popełnić błędu.

    Dzięki,

  • 2. Data: 2009-12-15 16:00:17
    Temat: Re: QNAP NMP-1000 - prośba o szybkie opinie
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:
    > Bardzo proszę o opinie na temat tego modelu, bo bardzo mnie korci jego
    > zakup, a nie chcę popełnić błędu.
    >
    > Dzięki,

    Głównie zapytuję o jakość obrazu w poszczególnych formatach w porównaniu
    z jakością zapewnianą przez PC-ta. Jestem na tym punkcie przeczulony, bo
    moja mikrowieża JVC, która do której można podłączyć pendrive'a, daje
    beznadziejną jakość w przypadku wielu różnych filmów i seriali w
    formacie divx. A może nawet tańsze odtwarzacze tego typu również dają
    obraz jak żyleta?

    Dzięki,

  • 3. Data: 2009-12-15 16:05:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 17:00:17 +0100, Leszek napisał(a):

> [...]
    > beznadziejną jakość w przypadku wielu różnych filmów i seriali w
    > formacie divx. A może nawet tańsze odtwarzacze tego typu również dają

    Popcorn Hour daje idealną.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-12-15 16:49:43
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Popcorn Hour daje idealną.

    Ten starszy model A-110 również?

  • 5. Data: 2009-12-15 16:59:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 17:49:43 +0100, Leszek napisał(a):

    > Ten starszy model A-110 również?

    Zwłaszcza ten.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-12-15 17:48:35
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Zwłaszcza ten.

    Ale ma niestety taką wadę, że jego partycja jest linuxowa i trzeba chyba
    za każdym razem jakoś specjalnie otwierać jego dysk po podłączeniu do
    kompa? Używam Win 7.

  • 7. Data: 2009-12-15 17:50:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 18:48:35 +0100, Leszek napisał(a):

    > Ale ma niestety taką wadę, że jego partycja jest linuxowa i trzeba chyba
    > za każdym razem jakoś specjalnie otwierać jego dysk po podłączeniu do
    > kompa? Używam Win 7.

    Nie wiem co masz na myśli i po co chciałbyś to do komputera podpinać.
    I w ogóle jak wpadłeś na taki pomysł.
    N w skrócie NMT znaczy Networked, czyli Sieciowy Odtwarzacz Multimedialny.
    Sieciowy od sieci komputerowej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-12-15 18:00:11
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Nie wiem co masz na myśli i po co chciałbyś to do komputera podpinać.
    > I w ogóle jak wpadłeś na taki pomysł.
    > N w skrócie NMT znaczy Networked, czyli Sieciowy Odtwarzacz Multimedialny.
    > Sieciowy od sieci komputerowej.

    Po to, żeby szybko przegrać z kompa na tego popcorna porcję do
    obejrzenia. Bo z tego co czytałem, to po lanie wolno się transferują
    pliki, nawet w trybie 100 Gbit ethernet. Po prostu chcę szybko zgrać tak
    z 1 TB materiału na ten odtwarzacz.

    Mam router przewodowy Pentagram chyba w tym standardzie 100 Gbit
    ethernet. Jaki masz faktyczny transfer po sieci i na jakim routerze?

  • 9. Data: 2009-12-15 18:04:20
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Leszek pisze:
> [...]

    Czy jest bardzo cichy?

  • 10. Data: 2009-12-15 18:07:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 15 Dec 2009 19:00:11 +0100, Leszek napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam router przewodowy Pentagram chyba w tym standardzie 100 Gbit
    > ethernet. Jaki masz faktyczny transfer po sieci i na jakim routerze?

    Różnica nie jest duża. Oprócz tego nie wiem po co zgrywać, skoro na tym
    jest klient torrenta i rapidshare.
    Rozpakowanie pliku 700 MB z popcorna na popcorna przez sieć 100 Mbit trwa
    około 3-4 minut, po USB będzie może minutę mniej - w życiu nie chciałoby mi
    się podpinać po USB, zwłaszcza, że to automatycznie odpina dysk od
    Popcorna, czyli nic w tym czasie nie można oglądać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel