  • 1. Data: 2009-12-14 09:10:16
    Temat: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Prawda to czy fałsz ?
    "...W ostatnim czasie wszystkie platformy telewizji satelitarnej wzbogaciły
    swoje oferty kanałów HD. Sprawdziliśmy, która platforma posiada największa
    liczbę kanałów HD. Wyliczenia pokazuje poniższa tabela..."
    Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie
    miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?

  • 2. Data: 2009-12-14 09:53:06
    Temat: Re: Platformy kuszą klientów kanałami HD
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jerzyn pisze:
> [...]
    > Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie
    > miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?

    wszystko zależy od tego co chcesz oglądać.
    fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.
    z drugiej strony każda platforma ma coś unikalnego,
    którego nie ma ta czy inna.
    większośc kanałów jest podobna.
    tu nie płacisz za dekoder i jak pilnujesz opcji dodatkowych
    to masz stałą cene

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 3. Data: 2009-12-14 10:14:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dałem się "naciąć" na Polsat i czekam aż mi umowa wygaśnie bo w Polsacie
    > miernota jednak .Czy rzeczywiście "n" daje najlepsza ofertę ?

    Jeśli ktoś chce się brandzlować ilością to mają ofertę akurat dla niego.
    Nic to, że jakość (w sensie zawartość) żadna.

  • 4. Data: 2009-12-14 10:15:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.
    > z drugiej strony każda platforma ma coś unikalnego,

    Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)
    Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

    > którego nie ma ta czy inna.
    > większośc kanałów jest podobna.
    > tu nie płacisz za dekoder

    A gdzie koniecznie musisz płacić?
    Każda platforma ma opcję 1 zł/1grosz/0 zł

  • 5. Data: 2009-12-14 10:23:49
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

> [...]
    > którego nie ma ta czy inna.
    > większośc kanałów jest podobna.
    > tu nie płacisz za dekoder i jak pilnujesz opcji dodatkowych

    Ja się dałem sportem zachęcić do CP, po późniejszej analizie uznałem ze
    zrobiono ze mnie balona i ta druga pasja jaka jest przyroda jest mizerna w
    propozycji. Polsat teraz wymyślił filmy na życzenie po około 12 zł za film,
    wysyłasz sms i masz filmie u siebie.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-12-14 11:48:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Każda z wyjątkiem n (ruskie filmy pomijam)

    żal mi Ciebie i twojej cyfry.

    > Przynajmniej od czasu kiedy również Polsat ma Ligę Mistrzów.

    > A gdzie koniecznie musisz płacić?
    > Każda platforma ma opcję 1 zł/1grosz/0 zł

    aha, tylko od kiedy i jaki?

  • 7. Data: 2009-12-14 12:11:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > aha, tylko od kiedy i jaki?

    Od przynajmniej 3 lat, HD.

  • 8. Data: 2009-12-14 12:41:30
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > wszystko zależy od tego co chcesz oglądać.
    > fakt, mają najwięcej kanałów hd i najwięcej dokumentu.

    Dokumentu ?
    Nie ma ani planete ani national geographic (nie wild).
    Procz discovery historia, ktory jest wyraznie lepszy od calej reszy kanalow
    disc. (ktore przestaly byc dokumentalne a staly sie "lifestylowe") to n sie
    nie wyroznia specjalnie na plus.

  • 9. Data: 2009-12-14 12:57:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    cztery pisze:

> [...]
    > kanalow disc. (ktore przestaly byc dokumentalne a staly sie
    > "lifestylowe") to n sie nie wyroznia specjalnie na plus.

    a co takiego jest planet? to fransuska kupa.

  • 10. Data: 2009-12-14 12:57:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Od przynajmniej 3 lat, HD.