  • 1. Data: 2009-12-15 20:06:41
    Temat: telewizor 32 cale, absolutnie płaski, panorama 100 Hz, Wirtual Dolby Surround do sprzedania [reklama]
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Witam.
    Jak w temacie.

    Telewizor 32 " 100Hz , panoramiczny, Virtual Dolby Surround. Absolutnie
    płaski ekran.
    Wystawiłem na Allegro poniżej:

    http://allegro.pl/item852454203_telewizor_32_cale_da
    ewoo_kineskop_samsung_idealny.html

    Stan idealny.
    Żadnej wady ukrytej. 100% sprawny. Mało eksploatowany. Nigdy się nie zepsuł.
    Może kogoś zainteresuje ...

    Pozdrawiam, Dawid.

    ps. .... wiem, wiem ( nie jest to LCD i nie Plazma )

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 091215-0, 2009-12-15
    Przetestowano na: 2009-12-15 21:06:41

  • 2. Data: 2009-12-15 21:59:37
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ps. .... wiem, wiem ( nie jest to LCD i nie Plazma )

    nie jest to też grupa ogłoszenia ani giełda, ale tego juz nie wiesz...

    JS

  • 3. Data: 2009-12-15 22:28:07
    Od: "Dawidus" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > nie jest to też grupa ogłoszenia ani giełda, ale tego juz nie wiesz...

    Nie wiedziałem i mam nadzieje, że nikogo nie uraziłem . Jeśli tak,
    przepraszam.

    jeśli możesz podesłać stosowne linki - to z góry dziękuje :-)

    Dawid

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 091215-0, 2009-12-15
    Przetestowano na: 2009-12-15 23:28:08

  • 4. Data: 2009-12-16 08:47:08
    Od: "Marek" <k...@O...onet.pl>

    Użytkownik "Ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dawidus" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie jest to też grupa ogłoszenia ani giełda, ale tego juz nie wiesz...

    Nie ma najmniejszych przeciwskazań, żeby w grupie dyskusyjnej umieszczać
    oferty sprzedaży pojedynczych egzemplarzy sprzętu, tak mówi netykieta i taka
    jest od lat praktyka.
    Tym bardziej, że przedmiot związany jest z tematyką grupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2009-12-16 08:47:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Dawidus* napisał(-a):

    > jeśli możesz podesłać stosowne linki - to z góry dziękuje :-)

    "telewizja" to dało się wpisać przy subskrybowaniu grupy, ale "ogloszenia"
    to już za ciężko?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2009-12-16 08:49:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Marek* napisał(-a):

    > Nie ma najmniejszych przeciwskazań, żeby w grupie dyskusyjnej umieszczać
    > oferty sprzedaży pojedynczych egzemplarzy sprzętu, tak mówi netykieta i
    > taka jest od lat praktyka.

    To ja bym chciał zobaczyć control message tworzącą tą grupę

  • 7. Data: 2009-12-16 09:09:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.telewizja

  • 8. Data: 2009-12-16 09:10:46
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

> [...]
    > Witam.
    > Jak w temacie.
    >

    > Telewizor 32 " 100Hz , panoramiczny, Virtual Dolby Surround. Absolutnie

    Proponuje 300 zł z dostawa do mnie.

  • 9. Data: 2009-12-16 09:15:44
    Od: "Marek" <k...@O...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    t.pl

    > To ja bym chciał zobaczyć control message tworzącą tą grupę

    No to zajrzyj :)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2009-12-16 10:28:58
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Marek" <k...@O...onet.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Nie ma najmniejszych przeciwskazań, żeby w grupie dyskusyjnej umieszczać
    > oferty sprzedaży pojedynczych egzemplarzy sprzętu, tak mówi netykieta i

    Mylisz się, domyślnie jest zakaz:

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl

    "Zabronione jest wysyłanie ogłoszeń i reklam w grupach, które do tego nie
    służą. A dokładniej -- wszędzie, z wyjątkiem kilku grup specjalnie do tego
    przeznaczonych, lub jeśli ogłoszenie jest "na temat" i jednocześnie opis
    grupy dopuszcza wysyłanie takich ogłoszeń."

    Ale w opisie pl.rec.telewizja nie ma takiego dopuszczenia.

    Krystian