  • 1. Data: 2009-12-14 07:44:23
    Temat: cisza w reklamach?
    Od: "pitpull" <p...@b...com.pl>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,73612
    55,Telewizyjne_reklamy_wreszcie_przycichna.html

    poczekamy zobaczymy.

    Podobno aktualnie wcale nie są głośniejsze niż reszta programu ;D A ja i tak
    się budze na blok reklamowy ....

    pitpull

  • 2. Data: 2009-12-14 08:29:17
    Temat: Re: cisza w reklamach?
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    pitpull pisze:

    > poczekamy zobaczymy.
    >
    > Podobno aktualnie wcale nie są głośniejsze niż reszta programu ;D A ja i
    > tak się budze na blok reklamowy ....

    reklamiarze już pewnie kombinują, jak obejść to ograniczenie... Jeszcze
    kilka lat i będą mieli możliwość wpakowania nam do telewizorni wirusa,
    który uniemożliwi blokadę dźwięku, przełączenie na inny kanał,
    wyłączenie z sieci czy wyjście do kibla lub do kuchni na czas reklam :-)

    --
    Bogdan

  • 3. Data: 2009-12-14 13:00:59
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 14 Dec 2009 09:29:17 +0100, BoDro <b...@l...pl> wrote:

> [...]
    >który uniemożliwi blokadę dźwięku, przełączenie na inny kanał,
    >wyłączenie z sieci czy wyjście do kibla lub do kuchni na czas reklam :-)

    jakies Samsungi to podobno linux w srodku (DNLA toz to siec....oj zle
    bedzie - lepiej nie podlaczac tv do netu, zaczna pewnie szpiegowac, co
    sie oglada!

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-12-14 13:46:11
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *pitpull* napisał(-a):

> [...]
    >
    > poczekamy zobaczymy.
    >
    > Podobno aktualnie wcale nie są głośniejsze niż reszta programu ;D A ja i

    I o to chodzi żebyś się budził na reklamy. Nadawcom, zwłaszcza komercyjnym,
    chodzi o to żebyś właśnie je oglądał, a nie po raz setny "hit wieczoru". W
    końcu emisja reklam wiąże się z zyskami, a emisja jakiegokolwiek programu
    czy filmu generuje koszty. Wszystkie filmy, czy programy to dodatek z jedenj
    strony zbędny ale z drugiej konieczny do reklam. Teraz reklamy będą na tym
    samym poziomie głośności, ale czołówka przed ich emisją jak ryknie, to gości
    z butów powyrywa. BTW, tymi głośniejszymi reklamami strzelili sobie w stopę,
    bo dzięki temu wyrobiłem sobie nawyk na czas ich emisji zmiany kanału. Jakby
    były na tym samym poziomie, to pewnie nic bym nie robił.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675