  • 21. Data: 2009-04-25 15:08:10
    Temat: Re: Pytanie za 100pkt:). Jak robic takie zdjecie bez tła.
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "ntx" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gsrpt2$ogl$1@polsl.pl...
    > Witam,
    > Na poczatku wspomne ze na grupie jestem sporadycznie, nie jestem zadnym
    > hobbista fotografii etc. Po prostu potrzebuje zrobic zdjecia produktow do
    > esklepu w takiej formie jak na przykladzie ponizej:
    > http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?get=grupa,21,2
    > Wspomne ze mam Kit-a Canona 450D...i pytanie za 100pkt:
    > Jakie przyjac ustawienia oswietlenia, przyslony czego tam jeszcze, aby
    > zrobic wlasnie takie profesjonalne zdjecia produktow. Czy wymagany jest
    > jakis softbox etc?
    > Z gory prosze o wyrozumialosc...i prosze o kilka rad:)

    Ależ nic prostszego! Napisz na priv, uzgodnimy cenę i gotowe!

  • 22. Data: 2009-04-25 16:07:25
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "PaRaGaS" <l...@m...sig> napisał w wiadomości

    > Dalekie od ideału, ale pokazuje ile można zdziałać partyzancko z białą
    > kartką papieru i jedną lampą błyskową (na stopce):
    > http://img258.imageshack.us/img258/8907/dsc6278wx3.j
    pg
    > Mi np. taki efekt wystarczy, jakby pomęczyć krzywe w PS, to tło byłoby
    > równomiernie białe.
    nawet fajne, a wiecej szczegolow odnosnie samych ustawien aparatu?

  • 23. Data: 2009-04-26 14:43:22
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    ntx pisze:

    pg
    > nawet fajne, a wiecej szczegolow odnosnie samych ustawien aparatu?

    Światło odbite od białych ścian pokoju (palnik lekko do tyłu i z
    dodatnią korekcją mocy, ewentualnie manual) - resztę masz w EXIF-ie.

    --
    PaRaGaS www.marekpraski.pl
    GG: 1184355 www.last.fm/user/PaRaGaS

  • 24. Data: 2009-04-27 11:10:03
    Od: "O_O" <c...@p...onet.pl>

    Zastosuj namiot bezcieniowy i bedzie latwiej ;-)

    http://www.nokaut.pl/szukaj/fotografia/namiot-bezcie
    niowy.html

    Powodzenia

  • 25. Data: 2009-04-28 12:54:32
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    O_O pisze:

    > Zastosuj namiot bezcieniowy i bedzie latwiej ;-)
    >
    > http://www.nokaut.pl/szukaj/fotografia/namiot-bezcie
    niowy.html

    Jasne, ja to wszystko wiem, tylko że po prostu póki co nie potrzebuję
    takiego oprzyrządowania, bo takie rzeczy robię od święta, jak coś na
    Allegro wystawiam. I pokazuję, że da się. Nie idealnie, nawet bardzo nie
    idealnie, ale efekt jest akceptowalny.

  • 26. Data: 2009-04-28 12:55:37
    Od: PaRaGaS <l...@m...sig>

    PaRaGaS pisze:

> [...]
    > takiego oprzyrządowania, bo takie rzeczy robię od święta, jak coś na
    > Allegro wystawiam. I pokazuję, że da się. Nie idealnie, nawet bardzo nie

    I oczywiście przymiotniki z "nie" piszemy razem, my bad.

  • 27. Data: 2009-04-29 07:58:49
    Od: "O_O" <c...@p...onet.pl>

    No to wszystko kwestia podejscia, ja wolalem kupic taki namiot + 2 lampy i
    miec po problemie.
    Zamiast kombinowac (na to nie mam czasu).
    Najwazniejszy jest efekt, za to kazdy moze wybrac wlasna droge ;-)

    Milego focenia :)