  • Data: 2014-11-07 12:25:34
    Temat: Re: Pytanie odnośnie policji
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-07, o godz. 09:59:47
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(a):

    > I co? Doszli? Bo w sumie nawet gdyby miało tak byc to powodów
    > hamowania moze być sporo i to i tak ten z tyłu.

    Doszli chyba. Mnie w każdym razie nie czepiali

    > Poza tym skąd wiesz, ze jakby przyjechała policja to koleś nie
    > zmieniłby zdania juz przy niej?

    Dość spore monitorowane skrzyżowanie, sporo świadków.

    > I co? Łudzisz się, że policja weryfikowałaby to czy polisa jest
    > legalna czy podrobiona?

    Kontroluje polisę czy ma ją kierujący. Sprawdza czy samochód nie
    kradziony, poszukiwany etc. Dostaje wtedy info ze swojego systemu że
    polisa nieważna. I jest problem bo papierek twierdzi co innego niż baza
    danych. Jest podstawa do dokładniejszego przyjrzenia się sprawie.

    I wbrew mniemaniu niektórych policja to sprawdza na bieżąco. Mój Ojciec
    w 2012 roku dostał 50PLN mandatu za brak przy sobie polisy do
    przyczepki z którą się toczył. Gdyby w ogóle nie miał ubezpieczenia to
    przyczepka wyłączona z ruchu, wyższy mandat i karna opłata dla IFG.

    > W zyciu czasami sie "zdarza".
    > Ale zeby z tego powodu komplikować sobie zycie kiedy to i tak w
    > niczym nie pomoze?

    Komplikować? Raczej upraszczać bo uniknąłbym szarpaniny z
    ubezpieczycielem i wizyty na komendzie w celu przesłuchania w
    charakterze świadka,

    Zdrówko