  • Data: 2014-11-07 14:36:18
    Temat: Re: Pytanie odnośnie policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz b...@j...org.pl ...

    > Kontroluje polisę czy ma ją kierujący. Sprawdza czy samochód nie
    > kradziony, poszukiwany etc. Dostaje wtedy info ze swojego systemu że
    > polisa nieważna. I jest problem bo papierek twierdzi co innego niż baza
    > danych. Jest podstawa do dokładniejszego przyjrzenia się sprawie.

    sadzisz ze maja jakies dokładniejsze dane niz to co jest dostepne na
    stronie internetowej?

    > I wbrew mniemaniu niektórych policja to sprawdza na bieżąco. Mój Ojciec
    > w 2012 roku dostał 50PLN mandatu za brak przy sobie polisy do
    > przyczepki z którą się toczył. Gdyby w ogóle nie miał ubezpieczenia to
    > przyczepka wyłączona z ruchu, wyższy mandat i karna opłata dla IFG.

    znaczy sprawdzili ze ma polise i dali mandat za brak dokumentu?
    Bo jask mnie ostatnio łyknęli za brak dokumentów to musiałem im dowieźć.

    > Komplikować? Raczej upraszczać bo uniknąłbym szarpaniny z
    > ubezpieczycielem i wizyty na komendzie w celu przesłuchania w
    > charakterze świadka,

    No niby. ale komplikowac bo:
    - trzeba czekac, czesto kilka godzin.
    - trzeba liczyc sie z faktem, ze jak ty komplikujesz innym to inni tobie,
    wiec jak kiedys walniesz, to tez wezwa policje i zapłacisz.