    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pytanie o światłomierz
    Date: Sun, 24 Feb 2013 23:40:01 +0100

    W dniu 2013-02-24 22:02, Marek Dyjor pisze:

    > to sobie zbuduje za 100 złotych...

    Taką właśnie odpowiedź usłyszał w salonie samochodowym Henry Ford i ...
    tak też postąpił - pobudował fabrykę :-D Opłaciło mu się.

    > Jezu... może byś do czorta poczytał w końcu jakieś książki o fotografii...

    http://helion.pl/ksiazki/sekrety-mistrza-fotografii-
    cyfrowej-trzy-odslony-scotta-kelby-ego-tom-i-ii-iii-
    scott-kelby,sekbox.htm

    Przeczytałem te trzy.

    > bo co chwila przychodzisz z elementarnymi pytaniami.

    Od takich się zawsze zaczyna :-)

    > ludzie robiący w studiu nie mają takich problemów, przeczytali jakąś
    > literaturę albo skończyli kursy i umieją robić zdjęcia.

    Albo trzepią sztampę. Ustawili raz lampy i tak będą aż do plajty trzepać
    fotki. Miałem okazję przypatrywać się pary mistrzów fotografii
    artystycznej (małżeństwo po ASP). Może to był błąd bo coś tam mi się
    zakodowało. Wielkie studio, sprzętu góry, automatyzacja, rekwizytornia ,
    graficy. Kombinat dosłownie. Ze światłomierzem często widywałem kogoś.
    Tak więc dostaję sprzeczne sygnały. Oczywiście nie upieram się a jedynie
    wyjaśniam.

    > Brak samodzielności to straszliwy problem ludzi dzisiaj żyjących.
    >

    > Przperaszam za zjadliwość ale jak ktos chce być fotografem to
    > powinieniem być bardziej zaradny.

    Oby więcej tu osób uprawiało konstruktywną krytykę :-)

    Marek